• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia

Grattis Oldy!!! Va roligt!

Använder inte appen men har problem att komma in genom vanliga webbläsaren eller vad de heter. Måste gå genom crome.

• Sara H

Hur är läget med er alla?

Idag har jag min första semesterdag, sträcker sig fram till 5/8 så det återstår att se om lillasyster kommer innan dess, hehe. Sen blir det föräldraledighet fram tills slutet på juni nästa år då jag jobbar några dagar på mitt nya jobb som jag nyligen fått (tjoho!) innan det blir sex veckors semester igen.
    Har gått in i v 34 och hoppas få åtminstone fyra veckor "ledigt" innan vår nästa familjemedlem är här. <3

• fru mia

Oj v 34 redan!!! Mycket härlig "ledighet" (fullt upp ) du har att se fram emot! Jag jobbar några dagar nästa vecka sen 8 veckors ledighet =)

Haft en trevlig midsommar?

• Stora My

Här är det bra. Vi har sommarlov och har haft en fin Midsommarhelg med sol och värme. Maken jobbar två veckor till sen väntar lediga "lata" dagar tillsammans. Vi har ju som jag tidigare nämnt inga särskilda planer men så började vi klura lite om vi skulle åka en sväng till Stockholm, kanske gå på Gröna lund. Vi får väl se hur det blir.

Hoppas ni får fina lediga dagar tillsammans med familjen i sommar.

Sarah: spännande! Det är ju inte så länge kvar nu.

• fru mia

Om ni kommer iväg till Stockholm kanske vi kan träffas en sväng. Har ca 40 min med tåget till Stockholm =)

• Stora My

Ja så kul det skulle vara. Fast för tillfället har vi nog lagt de planerna på hyllan. Kanske blir sol och bad på ett havsbad här i närheten istället. Det slutar nog med att vi bara är hemma...

• Carla300

Oj så roligt att tråden lever ännu så här långt senare! Och grattis till alla som väntat syskon! :) Här stängde nog bebisfabriken efter trean ;) Ska skola in alla barn på dagis i höst och börja studera!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?