• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Sara H

Idag har vi äntligen varit på RUL och tittat på vår fina dotter! Allt såg tipptopp ut, jag är så glad idag. <3 <3

BF 8/8.

• Stora My

Min kille har fått feber som reaktion på vaccinet. Tempat några dagar och än är han trött, fast det är nog för att han vaknar så tidigt pga ljuset. Någon av era små som fått humör på sistone? A har som 2-års trots, utbrott, kastar saker och skriker. Jobbigt nu, men fasen ska ju igenom.

• Sara H
    Stora My skrev 2015-03-24 21:46:48 följande:

Min kille har fått feber som reaktion på vaccinet. Tempat några dagar och än är han trött, fast det är nog för att han vaknar så tidigt pga ljuset. Någon av era små som fått humör på sistone? A har som 2-års trots, utbrott, kastar saker och skriker. Jobbigt nu, men fasen ska ju igenom.

Jobbigt med feber, hoppas det går över snart!

Tor har haft hemskt humör ett bra tag, precis så som du beskriver. Väldigt mycket gallskrik så fort det inte blir som han vill, slåss och slår även sig själv på huvudet/i ansiktet när han blir arg. Kastar sig på golvet och gråter osv. Han håller på såhär mycket oftare med mig än med min man.

Men han är såklart väldigt glad och gosig också, även om det sitter långt inne ibland, hehe.
  • oldy

Grattis igen, Sara! <3

Stina har också haft mycket humör och trots, men nu på senaste tiden är hon väldigt härlig och lätt att ha å göra med så jag njuter just nu.

• fru mia

Va roligt sara!!!

Här finns en till med ett jädra humör =/ hon skriker, kastar saker men värst är nog när hon attackerar syrrorna & drar dom i håret =( sen i nästa sekund är hon som en söt prinsessa igen......

• Stora My

Här är det jag som blir dragen i håret eller klösen (hänt nån gång ). Tur syskonen än så länge slipper.

• Sara H
    fru mia skrev 2015-04-03 13:11:03 följande:

Glad påsk på er!

Glad påsk!
  • Stora My

Glad Påsk!

Hoppas ni får en fin helg. Jag har precis varit på ppromenad med en kompis. Härligt! Nu ska jag baka inför stora Påskmiddagen imorgon. Vi blir 13 personer här hemma hos oss. Syrran fixar efterrätten. ????

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?