• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Sara H
    fru mia skrev 2015-02-13 14:08:43 följande:

Hur är det med er allihop?

Här är det bra!

Är i slutklämmen på sportlovet, och eftersom jag är lärare har jag varit ledig hela veckan.

Imorgon ska vi kolla på syskonvagnar igen (får gråa hår av detta kan jag säga) och på söndag går jag in i v 16.

RUL den 24/3 i v 20+2.

Hur är det med dig, fru Mia?

Trevlig helg allihop!
  • Stora My

Vilken syskonvagn funderar du på?

Jag har en Babytravel Dublin med svängbara hjul framtill. Inte så snygg men smidig och prisvärd. Tyvärr framåtvänd.

Hört bra om Kronans syskonvagn. Hade själv velat ha en City select men den kostade över 10000 så jag blev snål.

Det är bra med oss. Vi fick åka hem efter tre dagar på BB. Dagarna går rätt snabb. Gossen ammar var tredje timme. Och jag är trött!

• oldy

Förra ägglossningen hade jag magsjuka och denna gången är mannen nyopererad när ÄL-testet ger utslag, men vi ger oss icke för vi vill ha bebis!! Nu är det den eviga väntan till BIM och håller tummarna tills de blir blå. Skönt att allt är bra med er allihopa!

• Stora My

En fråga. Har ni hört talas om hur man ska göra för att få antingen en flicka eller pojke? Vet inte om det stämmer men för att få en flicka ska man sexa några dagar innan äl? För en pojke närmare älskar och på äl-dagen? Eftersom flickspermier simmar långsammare och pojkspermier är snabbare. Det spelar ju ingen roll, man längtar efter ett barn inte ett kön men undrar om ni hört nåt liknande och tror ni det stämmer?

• fru mia

Här är det också bra. Lite svårt med att få till medicinen rätt men de duger =)