• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • oldy

Glad påsk!

Jag fick en titt i magen igår och där inne fanns en söt liten bebis.

• fru mia

Va mysigt Oldy! Hur mår du?

Gick det bra med middagen stora my?

Här far vi kors & tvärs för påskfiranden & födelsedagskalas. 4 st som fyller år. min mellan tjej fyller 5 år i morgon så idag ska vi baka frosttårtor =)

• oldy

Jag mår helt okej. Illamående på fm men det är inte alls lika illa som första gången.

Vi har också flängt runt varje dag i påsk, är helt slut nu.

• Stora My

Middagen gick bra och var mycket trevlig. Igår var vi ute solen, grillade korv och umgicks med vänner. Idag städar jag i en garderob.

Fru mia: Å jag vill också ha en Frost tårta. Blev tjejen nöjd? Här firade vi 5 - åringen förra helgen med flaggor på tårtan.

Oldy: skönt det är bättre med illamåendet denna gång och kul se den lille. Ska ni sen fråga kön på rulle?

• fru mia

Hon va super glad för tårtorna. Täckte med sockerpasta & sedan frostoblat. När hon har barnkalas ska jag baka barbietårta fast blå så de blir Elsa i frost =)

Skönt att du mår bra Oldy!

• Sara H

Då var det återigen 99 dagar kvar för min del! Känns roligt och surrealistiskt!

Hur är det med er?

Hoppas ni har en trevlig långhelg!

• Stora My

Men å Sara. Så kul!

Det är bra här. Liten är 3 månader nu och skrattar och ler för fullt och försöker lekgymma.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?