Kingston skrev 2013-12-26 20:32:34 följande:
M och M: visst är det det! Om man visste att det gav resultat hade man varit beredd att betala hur mycket som helst. Hur ser du på framtiden nu? Jag skall på ett möte med Gyn i januari för att se hur vi ska göra nu. Jag vill väldigt gärna få till en spolning. Får se hur det går...
Jag känner att vi bara står och stampar nu. Vi har gjort utredning för 5 månader sen som inte visade något så j får ingen mer hjälp från landstinget. Jag fyllde 32år i höst och känner ju att tiden rinner snabbt mot 35år då de säger att funktionen hos kvinnan sjunker drastiskt och jag vill ju gärna ha två barn till! Så jag vet inte. Det här tragglandet och man vet att man gör rätt men det ändå inte händer något tar kål på mig. Det påverkar mig, oss, vårt liv så jag vet inte om vi måste ta nästa steg till IVF bara för att överleva allihopa innan vi blir tokiga på riktigt. Än om det kanske skulle lyckas inom typ ett är själv. Men jag står inte ut. Blir så fascinerad, eller vilket ord jag ska använda, av de som orkar typ 6-7år av den här terrorn. Och som dessutom inte har nåt barn sen innan. Jag skulle vara så deprimerad och bara känna hopplöshet... Jag tror vi satsar på IVF faktiskt. Frågan är bara när man ska ta tag i det... Man tänker att kanske denna gång går det, vi testar själva en gång till. Och så blir det en till och en till osv