M och M skrev 2014-08-22 17:37:41 följande:
Om man enligt tester av Progesteron har ägglossning är det någon idé att ta pergotime då?
Undrar också om den undersökning av livmodern. Tänk om man fått befruktade Ägg flera gånger men de inte vill fästa... Hur vet man det..? Och då hjälper ju inte ivf heller... Ska ju ta såna Progesteron-tabletter efter insättning så de kanske kan hjälpa då....?
Jag har ätit lchf i 1 1/2 år. Men eftersom jag inte hade några problem med nåt innan, vikt eller mens etc så har det inte gjort någon skillnad på det. Bara att jag mår allmänt bättre.
Jadå jag vet inte heller egentligen,men han trodde det skulle hjälpa till att förstärka äl.Det jag är orolig för då när man har egen (någonlunda regelbunden) äl är
tvillingar.Om det då förstärker ens egna äl menar jag.vad kan de göra om det är två och man inte vill ha det??
Jag tror jag blir gravid varje månad därav mina svaga gravtest som ändå blir mens.En månad fick jag t.o.m riktiga gravidsymptom med illamående,näsblod och mer aptit,allt som jag hade med sonen men ändå inte gravid.Eller bortstött på nåt vis.Denna gången var det också svaga test och över en vecka sen mens.Fattar inget.Nån hade gärna fått förklara för mig vad detta beror på! Man blir tokig! En endoskopi ska jag göra be att göra till nästa äl innan Pergo för om det är nåt fel där så hjälper inte medicin eller hormontabletter heller...