Chasingdreams skrev 2014-08-21 15:08:36 följande:
FruKarlsson: Kul att du också hittat hit, men tråkigt att ni inte heller har lyckats än. Förstår att det måste vara frusterande med svaga plus följt av mens. Hoppas ni kan få mer hjälp på traven snart. Jag skriver främst på min blogg, men tittar ibland in i detta forumet. Barnlöshet påverkar onekligen relationen. Det positiva är att både jag och sambon har märkt vikten av att kommunicera.
M och m: Skönt att mötet gick bra. Jag börjar spraya imorgon. Min sambo ville inte ta ett tre pack så vi kommer betala per gång. Vår gynekolog sa dock att det positiva med det är att man oftast kan komma billigare undan genom frysåterföringar. Jag hade dock gärna tagit ett tre pack. Skönt att ha det fixat liksom. Men som du skriver är det inget billigt. Men det är tur att högkostnadsskydd gäller. Själv lägger vi ca 1900 på Synarela och sen tillkommer sprutor m.m.
Gweny: Skönt att du fick tag i läkaren. Jag kände knappt genomspolningen alls. Det obehagligaste tyckte jag var när de skulle få utrustningen på plats för då hade de någon ballong som de blåste upp. Kände mig lite yr när jag ställde mig upp efteråt, men det var inte så farligt. Hoppas allt går bra!
Ja det är verkligen frustrerande och hopplöst,man ger upp varje gång men det kan man inte göra
ju.Nu hoppas vi att pergotime ska hjälpa oss till äl i September.
Vi kan inte göra ivf för bara min sambo som har fast inkomst och vi har redan lite lån
![Skäms Skäms](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-embarassed.gif)
Får man fråga vad ett försök kostar? Här ingår inte högkostnadsskyddet eller något gratisförsök:(