Ebba skrev 2013-03-11 08:29:09 följande:
Här verkar ÄL komma tidigt och det är ju alltid trevligt! Jag har lite oregelbunden cykel och Äl brukar komma dag 15-18. Är idag på dag 14 och igår var ÄL-testet verkligen negativt, men nu när jag tog ett var det nästintill positivt, men inte riktigt. Tog ett digitalt också för att vara säker och det blev inte glad gubbe, men kolla på testen nedan så der ni hur nära det är. Detta kanske också kan vara till hjälp för er som bara använder stickor, att se att detta alltså inte är positivt ännu.
Det översta är ett billiga tester från igår, näst överst är samma sorts test fast från idag. Det tredje är stickan från det digitala som ni ser så är strecken på det också nästa lika starka, men det digitala är negativt.
Men det blev mys både i fredags och igår, och nu lär vi väl köra på måndag, tisdag och onsdag och sen börjar väntan för den här månaden...
Ojoj. Då kanske det är tajm i morgon då! *Hoppas*
Här har jag fortfarande halsbränna/(sura uppstötningar som är på väg men inte riktigt kommer upp) Vet inte hur jag ska tolka detta. Är jag sjuk? Går det över? Är det lönt att testa i morgon igen?