• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Pommac
    Anonym (tvålen) skrev 2013-02-28 21:00:47 följande:
    Låter ju som ett tidigare plus i vår tråd. Vänta lite till så kanske det löser sig. Hoppas!!

Anonym (tvålen) skrev 2013-02-28 21:00:47 följande:
    Låter ju som ett tidigare plus i vår tråd. Vänta lite till så kanske det löser sig. Hoppas!!

Oj. Det låter ju hoppfullt. Dock kan min mens vara segstartad vissa månader. Men jag brukar alltid bli jäkligt kass i magen precis innan mens men än så länge är jag mer hård i magen. Men jag känner mig inte ett dugg gravid. Men hoppet finns så länge man inte fått mens. Men jag är 99,9% säker på att den kommer i morgon och det gör absolut inget. :)
  • Anonym (tvålen)
    Pommac skrev 2013-02-28 21:09:36 följande:

Oj. Det låter ju hoppfullt. Dock kan min mens vara segstartad vissa månader. Men jag brukar alltid bli jäkligt kass i magen precis innan mens men än så länge är jag mer hård i magen. Men jag känner mig inte ett dugg gravid. Men hoppet finns så länge man inte fått mens. Men jag är 99,9% säker på att den kommer i morgon och det gör absolut inget. :)
    Gör inget?!?! Nu fattar jag inte...
  • Pommac
    Anonym (tvålen) skrev 2013-02-28 21:23:03 följande:

Anonym (tvålen) skrev 2013-02-28 21:23:03 följande:

Jag ska åka utomlands så det är nog skönare att inte vara gravid då. Tänk att måsta må dåligt hela veckan. Nä usch. Fast självklart blir man glad ändå. Sedan vill jag vara så positiv jag bara kan. Det är inte min stil att gräva ner mig. :)
  • Anonym (tvålen)
    Pommac skrev 2013-03-01 06:42:22 följande:

Jag ska åka utomlands så det är nog skönare att inte vara gravid då. Tänk att måsta må dåligt hela veckan. Nä usch. Fast självklart blir man glad ändå. Sedan vill jag vara så positiv jag bara kan. Det är inte min stil att gräva ner mig. :)
    Ska ni åka snart? Illamåendet brukar ju för de flesta inte komma så tidigt och inte bli så stark de första veckorna. Jag håller tummarna hursom. Och blir det inget plus så får vi kämpa vidare!
  • Dracarys

ÄL den 9 mars.
    Utredningssamtal den 13e.

Jaja... nästa vecka blir den roliga mys-veckan i alla fall. =)

• Pommac
    Anonym (tvålen) skrev 2013-03-01 07:08:16 följande:
    Ska ni åka snart? Illamåendet brukar ju för de flesta inte komma så tidigt och inte bli så stark de första veckorna. Jag håller tummarna hursom. Och blir det inget plus så får vi kämpa vidare!

Anonym (tvålen) skrev 2013-03-01 07:08:16 följande:

Om ca 20 dagar åker vi. Så illamåendet kan ju ha startat då om man skulle vara gravid. Men än vet jag inget. Har inte fått mens än. Får testa i morgon om jag inte fått mens innan dess.
  • Pommac

Bara lite, lite mens här... Sååå seeegt! Starta någon gång då! Jag testade i morse men det var helt blankt. Så jag antar att det är mens. Hoppas den drar igång ordentligt snart så den är över någon gång. 

• Anonym (tvålen)
    Pommac skrev 2013-03-02 14:17:56 följande:
    Bara lite, lite mens här... Sååå seeegt! Starta någon gång då! Jag testade i morse men det var helt blankt. Så jag antar att det är mens. Hoppas den drar igång ordentligt snart så den är över någon gång. 
    Tråkigt Pommac. Hoppas syndafloden kommer snart så du kan ladda om. Själv har jag försökt ladda lite i solen idag. Tänk vad mycket lättare allt känns när man är i början av cykeln och solen skiner. Det är som liknelsen med det halvtomma eller halvfulla glaset liksom. Känner mig rätt tillfreds med mig och mitt idag trots avsaknaden av ett plus. Ha en fortsatt fin lördag tjejer och killar!
  • Pommac
    Anonym (tvålen) skrev 2013-03-02 14:34:12 följande:
    Tråkigt Pommac. Hoppas syndafloden kommer snart så du kan ladda om. Själv har jag försökt ladda lite i solen idag. Tänk vad mycket lättare allt känns när man är i början av cykeln och solen skiner. Det är som liknelsen med det halvtomma eller halvfulla glaset liksom. Känner mig rätt tillfreds med mig och mitt idag trots avsaknaden av ett plus. Ha en fortsatt fin lördag tjejer och killar!

Anonym (tvålen) skrev 2013-03-02 14:34:12 följande:

Ååå vad härligt med sol! Själv hade jag snöstorm igår. Jättekul! Men idag skiner solen. Riktigt härligt! :) ingen mens i syne dock. När jag gjorde nr 2 igår så kom det lite blod. Men sedan stannade det av igen. Hoppas den kommer igång idag så inte hela cykeln blir rubbad nu (vill inte ha mens när jag åker utomlands).
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?