Anonym (tvålen) skrev 2013-03-02 14:34:12 följande:
Tråkigt Pommac. Hoppas syndafloden kommer snart så du kan ladda om. Själv har jag försökt ladda lite i solen idag. Tänk vad mycket lättare allt känns när man är i början av cykeln och solen skiner. Det är som liknelsen med det halvtomma eller halvfulla glaset liksom. Känner mig rätt tillfreds med mig och mitt idag trots avsaknaden av ett plus. Ha en fortsatt fin lördag tjejer och killar!
Anonym (tvålen) skrev 2013-03-02 14:34:12 följande:
Tråkigt Pommac. Hoppas syndafloden kommer snart så du kan ladda om. Själv har jag försökt ladda lite i solen idag. Tänk vad mycket lättare allt känns när man är i början av cykeln och solen skiner. Det är som liknelsen med det halvtomma eller halvfulla glaset liksom. Känner mig rätt tillfreds med mig och mitt idag trots avsaknaden av ett plus. Ha en fortsatt fin lördag tjejer och killar!
Ååå vad härligt med sol! Själv hade jag snöstorm igår. Jättekul! Men idag skiner solen. Riktigt härligt! :) ingen mens i syne dock. När jag gjorde nr 2 igår så kom det lite blod. Men sedan stannade det av igen. Hoppas den kommer igång idag så inte hela cykeln blir rubbad nu (vill inte ha mens när jag åker utomlands).