• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Ebba

Men oj vad det är tyst här inne! Var håller ni hus?

Jag som har lite längre cykel än er andra har ju halkat lite efter och har BIM imorgon. Känns tyvärr precis som det brukar göra varje månad och jag testade negativt i morse så hoppet är inte så stort den här månaden heller.

Hur ligger ni andra till?

• Pommac

Jag testade på bim -4 totalt blankt. Är på bim -2 i morgon. Men jag ska vänta med att testa tills på onsdag. Dock ser det mörkt ut då det känns som vanligt innan mens... Mensvärk i låren osv...

• Juronjaure
    Ebba skrev 2013-02-25 19:41:58 följande:

Jag som har lite längre cykel än er andra har ju halkat lite efter och har BIM imorgon. Känns tyvärr precis som det brukar göra varje månad och jag testade negativt i morse så hoppet är inte så stort den här månaden heller.

Här är jag! :)

Har bim de närmsta dagarna. Mörka flytningar och inget tecken på graviditet. Blir nog mens snart. Trååååååkiiiiiigt! Försök 10 nästa månad.
  • Ebba

Jaså det är några fler som ligger jämnt med mig i cykeln! Jag håller tummarna för att ni (och jag förstås) plussar snart!!!

• Thotis90
    Ebba skrev 2013-02-25 19:41:58 följande:

Vi väntar på att det skall bli torsdag då det vankas besök (vårat första) på kvinnokliniken. Det börjar bli nervöst!
    Barnlöshetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Ebba

Lycka till Thotis! Det kommer säkert kännas bättre efteråt! Skönt att ha bollen i rullning så att säga.

• Thotis90
    Ebba skrev 2013-02-25 22:27:39 följande:
    Lycka till Thotis! Det kommer säkert kännas bättre efteråt! Skönt att ha bollen i rullning så att säga.
    Vi skall bara prata, fylla i hälsodeklarationen och ta blodprover så det är väl egentligen ingenting att vara nervös över. I slutet av mars skall vi träffa läkare och gå igenom blodproverna och göra VUL. Det är väl mer nervöst, men i alla fall. Pirrigt nu när man snart är igång med allt. 
  • Thotis90

Jag måste bara dela med mig av det här försökets stegring på ägglossningstesterna. Det första är taget på dag 10, det andra är taget på dag 11 och det tredje är taget på dag 12 (idag). Rosenroten (jag lade till Artic root till rosenrot extra stark det här försöket) måste ha gjort underverk på min ägglossning. Den brukar komma på dag 14-16 annars och jag måste testa i 5-6 dagar, med start på dag 11, innan jag får ett såhär starkt resultat. Jag blev jättechockad när jag kom in i badrummet och såg resultatet av dagens test. 

• Pommac

Jag drömde att jag fick mens i natt. Det var så verkligt! Jag drömde att jag skrev här på forumet att min mens hade anlänt och att jag bara hoppades att detta var en dröm (fast jag visste ju att det inte var det eftersom jag hade skrivit här på forumet). Men tydligen kan det ändå bara vara en dröm. :) detta är nog ännu ett tecken på att mensen är på G.

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?