Anonym (tvålen) skrev 2013-01-03 21:38:27 följande:
Oj vad ni skriver. Ska läsa ikapp:) Gott Nytt År på er alla förresten! Visst pratade vi om drömmar för "ett tag sen". Jag drömmer att jag får tvillingar i någon sorts dagdrömaktig historia. Vet inte om det är något jag vill eller fasar för eller om det bara är uppgivenheten för att det inte tar sig. Hursomhelst känns livet rätt bra just nu, men snart sätter ju berg-och-dalbanan igång ingen. Suck!
Spännande om det snart kommer ett plus i tråden!
Jag har fortfarande mina drömmar. Jag har en bebis, men jag skadar alltid den. Tappar den eller så åker huvudet i väggen när jag går genom en dörr. skitskumt och jättetråkiga drömmar.
Köpte Amelia igår då där var en artikel om barnlöshet. Blev helt deprimerad när jag läste den. Började kännas som om det aldrig skulle ta sig för oss. Jag är ju 35, känns helt plötsligt så gammalt trots att jag inte känner mig gammal. Jag åldras ju ganska bra, får fortfarande visa leg om jag köper cigaretter eller lotter. :) Så jag hoppas att min insida åldras lika bra. :) Ska sluta röka den 28 februari. Hoppas att det kommer att hjälpa mig.