• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • längtareftermiraklet
    Blomma skrev 2013-01-08 12:33:07 följande:
    Sorry att jag inte är så aktiv i tråden, mycket annat för tillfället..

Väntar på bim.. igen! känns som det alltid är den tiden.. Borde vara någongång mellan 15-17 januari, lite osäker på när äl va. Körde inte med några stickor alls denna månad..

Någon som börjat känna av nåt?
    jag har redan börjat känna av en massa...
    jag har ilningar i öggstockarna, ont i nedre delen av ryggen,gasig mage, mer flytningar (ursäkta)

jag håller tummarna!
  • Thotis90
    Blomma skrev 2013-01-08 12:33:07 följande:
    Sorry att jag inte är så aktiv i tråden, mycket annat för tillfället..

Väntar på bim.. igen! känns som det alltid är den tiden.. Borde vara någongång mellan 15-17 januari, lite osäker på när äl va. Körde inte med några stickor alls denna månad..

Någon som börjat känna av nåt?
    Jag känner bara av ömmande bröst, men det brukar jag ha mellan ägglossning och mens...
  • Dracarys
    längtareftermiraklet skrev 2013-01-08 13:12:21 följande:
    åh asså det där känner jag också av... men ytterst lite, alltså inte så mycket men jag antar att det är för att jag verkligen söker symptomer att jag känner av det, om jag inte hade letat hade jag nog inte märkt det.. lycka till.
    Håller tummarna!
    Detsamma. =)

Tänk att trots att det har varit såpass många försök så sitter vi här igen och letar symptom några dagar efter ÄL... =)
  • längtareftermiraklet

OKEJ NU SKRIVER JAG I PANIK!

Jag hittade en brunråsa, mini mini blödning i trosan nyss (ursäkta mig)
    alltså kan detta vara en nidblödning? svara mig snabbt snälla ni.
    jag ska inte ha mens föräns om ungefär en vecka!

• Anonym
    längtareftermiraklet skrev 2013-01-09 00:49:04 följande:
    OKEJ NU SKRIVER JAG I PANIK!

Jag hittade en brunråsa, mini mini blödning i trosan nyss (ursäkta mig)
    alltså kan detta vara en nidblödning? svara mig snabbt snälla ni.
    jag ska inte ha mens föräns om ungefär en vecka!
    Det kan vara lite av varje. Det kan vara att ett litet blodkärl har skadats om ni hade sex ... eller som du säger en liten nidblödning.
  • längtareftermiraklet

här sitter jag helt förkrossad..IGEN.

det jag trode var en nidblödning igår visade sig vara mens idag.. Men alltså det är JÄTTE TIDIGT för mens. den ska inte komma föräns om en vecka. jag har alltid haft regelbunden mens så varför kommer den såhär tidigt?

kan det vara så att det inte är mens? att det är en nidblödning endå fast jag blödde lite mer?
    Hur mycket kan man blöda när man får nidblödning? är det bara ett par droppar eller kan det faktiskt vara så att det blöder lite mycket och endå vara nidblödning?

äh jag borde sluta o larva mig. jag har fått mens, bara att acceptera det. tar nya tag och kör loss på nästa ägglossning istället... uch och fy vad orättvist att det ska vara så svårt för dom som verkligen vill när tonåringar går runt och blir på smällen av en sprucken kondom. EN gång.

• Anonym

Du hade troligen ÄL tidigt den här månaden. Nidblödning är aldrig lika riklig som en vanlig mens. De hur det utvecklar sig - om blödningen slutar efter bara någon dag så är det troligen inte mens.

• Anonym (Joa)

fortfarande ingen mens....... 
    Tog test igår. Negativt. (vad hade jag väntat mej?)
    Känns sådär  hopplöst och tråkigt. 
    Har nu gått över med 65 dagar!!!! 

• Thotis90
    Anonym (Joa) skrev 2013-01-09 14:06:57 följande:
    fortfarande ingen mens....... 
    Tog test igår. Negativt. (vad hade jag väntat mej?)
    Känns sådär  hopplöst och tråkigt. 
    Har nu gått över med 65 dagar!!!! 
    Det har jag också gjort en gång. Det visade sig att jag hade vitaminbrist... 
  • Anonym (Joa)
    Thotis90 skrev 2013-01-09 14:10:56 följande:
    Det har jag också gjort en gång. Det visade sig att jag hade vitaminbrist... 
    Oj! Men räckte det att börja äta vitaminer då eller...? 
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?