• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (Joa)

HJÄLP!!! Imorse fick jag en väldigt liten blödning. Var helt säker på att mensen äntligen hoppat igång... Men inte en enda droppe blod sen dess! Någpn som haft det likadant någon gång?

• Anonym (J)
    Anonym (Joa) skrev 2013-01-12 21:14:09 följande:
    HJÄLP!!! Imorse fick jag en väldigt liten blödning. Var helt säker på att mensen äntligen hoppat igång... Men inte en enda droppe blod sen dess! Någpn som haft det likadant någon gång?

Jag hade så förra månaden. Kom bara nån droppe på 2 dagar, sen satt mensen igång och forsade som vanligt...
  • längtareftermiraklet
    Anonym (Joa) skrev 2013-01-12 21:14:09 följande:
    det kan vara en nidblödning! gör ett test hörru! :)
  • Ebba

Hej tjejer!

Nu är jag tillbaka efter en välbehövlig och underbar semester! Jag har kikat iin via telefonen emellanåt och läst vad ni skrivit, men har inte tagit mig tid att skriva själv. Kändes så skönt att koppla bort alla tankar på bebisar och Familjeliv ett tag.

Min ÄL kom ganska sent den här månaden så jag är nu bara på ÄL+3, så med andra ord finns inga symptom att redovisa. :)

Hur går det för er andra, något nytt?

• Anonym (Joa)

Det var nog mensen som kom.... måste erkänna att besvikelsen är ett faktum. men ändå skönt. 97 dagar sen jag hade mens sist!

• Thotis90
    Dracarys skrev 2013-01-14 08:16:06 följande:
    Hur går det för er? Det är ju stora BiM-veckan nu för tråden. =)
    Det blev ingen bebis den här gången heller... Jag har mensvärk och mörkbruna flytningar (började igår). Jag tror dock att jag vet vad som kan vara fel! Jag gjorde en abort juli-08 och hade en könssjukdom april -09 och jag har läst att aborter och könssjukdomar kan ställa till det i äggledarna. Det är bara att hoppas på att det är något sådant och att det kan åtgärdas med en äggledarspolning. Jag har i alla fall bett om att få göra en sådan.
  • Blomma
    Dracarys skrev 2013-01-14 08:16:06 följande:
    Hur går det för er? Det är ju stora BiM-veckan nu för tråden. =)

Befinner mig på bim -2.. Antar att mensen dyker upp även denna gång, även fast brösten ömmar dubbelt så mycket som de brukar dessa dagar.

Var är trådens alla plus?! Vore ju helt osannolikt om ingen skulle få positivt snart!
  • Anonym (Joa)
    Blomma skrev 2013-01-14 11:11:07 följande:

Befinner mig på bim -2.. Antar att mensen dyker upp även denna gång, även fast brösten ömmar dubbelt så mycket som de brukar dessa dagar.

Var är trådens alla plus?! Vore ju helt osannolikt om ingen skulle få positivt snart!
    Det undrar jag med!
    Är det ingen här som plussat sen den här tråden startades???
    SNART borde någon.
    Kikar man på "statistiken" så blir 85% (tror jag?) gravida inom ett år.....  
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?