Ebba skrev 2013-01-17 23:40:06 följande:
Tråkigt Tvålen! Kram till dig!
Dracarys: Hur går det? Har mensen hållt sig borta?
Själv är jag på ÄL+7 idag så det är lite tidigt att känna efter. Tiden seeeeegar ju verkligen sig fram. :)
Hur går det för er andra?
Kram tillbaka. Livet är på väg att återvända. Vet faktiskt inte om det är bra eller dåligt men på äldre dar har min mens blivit kortare och mindre riklig. Skönt att inte störtblöda i minst 2 dagar som jag gjorde förr på ett sätt i alla fall!
Blomma skrev 2013-01-19 08:36:11 följande:
Ursäkta för min frånvaro i tråden! Men jag har väntat.. Och väntat och väntat på mensen.. som aldrig kom!!!!
Trådens första PLUS är här!! :)
Så ofattbart lycklig!!
Har varit borta några dagar härifrån pga mycket på jobbet och i familjen. Tyvärr är det mesta av tråkig natur, men så när jag tittade in här så får jag se detta! Superduper-grattis Blomma!!! Jag får väl starta en tråd jag med. Klart trådstartaren ska visa vägen! Nu håller jag alla tummar och tår att graviditeten förlöper fortsatt fint. Kika gärna in och heja på oss andra. Vi behöver det garanterat:) Hoppas dock vi kan sälla oss till dig snart! Jag är klart redo
Dracarys skrev 2013-01-18 09:22:18 följande:
Mensen kom idag.
Jag har ringt kvinnokliniken och de ska höra av sig inom en vecka med en tid för utredning.
Trist Dracarys. Hoppas utredningen går bra!