Anonym (tvålen) skrev 2013-01-26 20:36:04 följande:
Vet inte om det har med åldern eller personligheten att göra men min man (och även jag) blir mindre och mindre sugen på allt annat än det vanliga, enkla och beprövat sköna. Det där med snabbisar på obekanta platser och med risk för påkomst lockar mindre och mindre om man jämför med "förr". Vi har dock aldrig varit för sånt så det kanske bidrar.
Hoppas för enkelhetens skull att cykeln förlängs och du kan känna dig bekväm med situationen och slippa ett stressmoment till, för jag gissar att du på något sätt längtar efter ett nytt försök då ni missade förra. Och blir det inte så hoppas jag ni får någon stunds ensamhet för lite mys som inte bara känns tvunget. Kanske kan den påtvingade avhållsamheten göra under i så fall *hoppas*. Min väninna som försökt ganska länge plussade just vid ett tillfälle då det bjöds enbart ett försök som ej var så vältajmat. Håller alla tummar!
Och är fortfarande sååå nyfiken på munkpepparn!
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile2.gif)
Jag återkommer med rapport om munkpepparn. :) Tänkte äta den i några månader, de säger ju att det tar några månader för att få full effekt. Jag har ju en regelbunden cykel, har läst att hos några har den förstört den totalt.. Är på dag 6 i min cykel nu tror jag. Så återstår en vecka till ägglossning. Ska bli intressant att se vad som sker då.
Jag hoppas verkligen att min ägglossning förskjuts lite. Skulle varit perfekt om den kommer samma dag som mannen kommer hem. Då har han inte haft sex på 2 månader så det blir nog många spermier då. :)