• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Ebba

Samma! Tack för dina lyckönskningar!

Men hoppa på mannen iaf, man vet ju inte exakt när ägget släpper eller hur länge det överlever! Jag håller mina tummar att ni hinner!!

• Anonym (samma.)
    Ebba skrev 2013-02-05 12:44:07 följande:
    Samma! Tack för dina lyckönskningar!

Men hoppa på mannen iaf, man vet ju inte exakt när ägget släpper eller hur länge det överlever! Jag håller mina tummar att ni hinner!!
    2 månader ifrån varandra. Vi lär hoppa på varandra även om jag inte har ägglossning. :)
  • längtareftermiraklet

alltså det är första gången jag inte känner av något alls innan BIM konstigt nog, eller så har jag blivit frisk från min skengravids symptom haha :D nej men jag får väl hoppas att det är ett gott tecken iaf.

förövrig har jag typ gett upp. gråter lite då och då på nätterna men annars har jag slutat tänka på bebis och graviditet helt och hållet under dagarna! skönt känns det iaf.

• Juronjaure
    Thotis90 skrev 2013-02-06 14:15:47 följande:
    Nu har vi fått en tid för utredning! Torsdagen den 28/2 kl.08 skall vi få komma på första besöket.
    Vad skönt Thotis! Har ni försökt ganska precis ett år eller?
  • Thotis90
    Juronjaure skrev 2013-02-06 19:56:11 följande:
    Vad skönt Thotis! Har ni försökt ganska precis ett år eller?
    Vi är inne på 13:e försöket nu. BIM om en vecka.
  • Anonym (J)

Testade idag på BIM-3 och fick negativt så väntar mensen inom några dagar...

Känner mig sjukt tung och ledsen nu och vet inte var jag ska ta vägen Denna jäääävla väntan åt helvete................ Hur ska man vara glad under tiden????

• Dracarys
    Anonym (J) skrev 2013-02-06 20:54:16 följande:
    Testade idag på BIM-3 och fick negativt så väntar mensen inom några dagar...

Känner mig sjukt tung och ledsen nu och vet inte var jag ska ta vägen Denna jäääävla väntan åt helvete................ Hur ska man vara glad under tiden????
    Jag gräver ner mig i andra projekt... har en del saker på gång i andra delar av livet. Jag har slutat att ha övriga livet på paus. Nu söker jag nytt jobb (är trött på det gamla) och en del andra saker som kommer att förändra mitt liv till det bättre.
  • Anonym (tvålen)
    Thotis90 skrev 2013-02-06 14:15:47 följande:
    Nu har vi fått en tid för utredning! Torsdagen den 28/2 kl.08 skall vi få komma på första besöket.
    Skönt Totis! Kommer nog kännas fint nu när ni "tagit steget". Ett tips jag fått av flera är att prata och prata och prata lite igen med varandra om vad man känner så att man inte glider iväg åt olika håll för det kan vara mycket intryck under utredningen och allt annat man gått igenom innan. Det är ju säkert upp till varje par men vi har följt rådet så bra vi kan och mår bra av det. Dessutom är det bra att skriva ev frågor på ett papper innan besöket/n. Man glömmer lätt... Stort lycka till!
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?