• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Blomma
    längtareftermiraklet skrev 2013-02-10 07:47:10 följande:
    omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg jag skakar söönder!

jag fick ett plus!!! jag är gravid!!!!!

Jaaaaa!! Hurra! Mera plus åt tråden!

Underbart stort GRATTIS!!!
  • längtareftermiraklet

testade nyss med digitalt och genast kom det upp ett annat streck! Åh jag är så LYCKLIG!!! JAG KAN INTE FATTA ATT DET HÄR FAKTISKT HÄNDER!!

TITTAAAAAAAAAAAAAA!!!!

• Ebba
    längtareftermiraklet skrev 2013-02-10 09:39:25 följande:
    testade nyss med digitalt och genast kom det upp ett annat streck! Åh jag är så LYCKLIG!!! JAG KAN INTE FATTA ATT DET HÄR FAKTISKT HÄNDER!!

TITTAAAAAAAAAAAAAA!!!!

WOOOOOOOOOOOW!!!!! Absolut ingen tvekan där what so ever! Fy fan vad häftigt!!!! Superdupermegagrattis!

Nu hoppas vi att det här smittar av sig på oss andra! Fler plus åt tråden!!!
  • Ebba

Igår kväll fick jag äntligen utslag på ÄL-testet så det blev åka av! :) Lite synd att vi inte fick till det i fredags kväll, man ska ju gärna ha sex dagarna innan, men nu hoppas jag på att jag har ÄL typ ikväll eller nåt, då borde där ju ligga simmare och vänta. Så det blir till att fortsätta ikväll och imorgon kväll för att säkra upp. :)

BIM 26/2. Nu jävlar. 10e gången gillt.

• Anonym (J)
    Anonym (tvålen) skrev 2013-02-09 17:13:03 följande:
    Hade också idéer om inget decemberbarn efter "barn på första försöket" förut men jag/vi har helt tänkt om. Känns skönt. Hur länge har ni försökt?

Ja jag bryr mig inte alls, men däremot gör sambon det han bryr sig inte alls att det tar tid att jag blir gravid, han tycker bara jag är jobbig när jag bryr mig...

Detta blir vårt 9e försök, det är ju egentligen ingen tid och ja vi har ju redan 2 barn men man får ju ändå den jobbiga känslan när det tar tid. Vad har blivit fel liksom.

Hur länge har ni försökt?
  • Anonym (J)
    längtareftermiraklet skrev 2013-02-10 09:39:25 följande:

TITTAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Helt underbart! Jättestort grattis till er!!! Håller tummarna att allt går vägen

Hur länge hade ni försökt?
  • Blobba
    längtareftermiraklet skrev 2013-02-10 07:47:10 följande:
    omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg jag skakar söönder!

jag fick ett plus!!! jag är gravid!!!!!
    Så underbart! Grattis flera gånger om :)

Själv är jag ÄL+ 7dagar. Inbillar mig gravidsymtom och hoppas, hoppas, hoppas.
    8 dagar kvar till BM.
  • Blobba
    Anonym (tvålen) skrev 2013-02-09 17:13:03 följande:
    Hade också idéer om inget decemberbarn efter "barn på första försöket" förut men jag/vi har helt tänkt om. Känns skönt. Hur länge har ni försökt?
    Jag har funderat över "ingetdecemberbarn". Dryg vecka kvar till BM och jag hoppas vi plussar nu på 7:de försöket. har också barn sen tidigare som blev till spontant och snabbt.

Kan inte bestämma mig för om vi ska avvakta och undvika december eller bara köra. Om 2 dagar har jag tid hos gyn för undersökning av att vi inte blir gravida. Först och främst ska jag väl se vad det visar, om det visar något.

Jag blir så glad för er som plussar! Snor lite av er lycka och hoppas på egen lycka ;)
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?