• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (J)
    Anonym (samma.) skrev 2013-01-06 10:53:19 följande:
    Tråkigt. Nya tag nästa månad. 2013 kommer någon av oss att plussa iallafall. :)

Ja fast jag har inte fått mensen ännu?! Hoppas såklart att testet visade fel och jag är gravid ändå men den turen har väl inte jag...

Är på dag 32 idag, mina cykler har legat på 21, 28, 29,30,32,35 dagar sen jag slutade med piller, så jag räknade med BIM på dag 30 som jag hade förra månaden. Men mensen kommer säkert snart...

När har ni alla BIM?
  • Thotis90
    Anonym (J) skrev 2013-01-07 21:39:02 följande:

Ja fast jag har inte fått mensen ännu?! Hoppas såklart att testet visade fel och jag är gravid ändå men den turen har väl inte jag...
    Är på dag 32 idag, mina cykler har legat på 21, 28, 29,30,32,35 dagar sen jag slutade med piller, så jag räknade med BIM på dag 30 som jag hade förra månaden. Men mensen kommer säkert snart...

När har ni alla BIM?
    15/1
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (J) skrev 2013-01-07 21:39:02 följande:

När har ni alla BIM?
    Man kan alltid hoppas (om man orkar...) Håller tummarna för dig!

15 eller 16/1 har jag BIM (räknar långt då jag hade sen ÄL denna månad)
  • Dracarys
    Anonym (tvålen) skrev 2013-01-07 22:23:48 följande:
    Man kan alltid hoppas (om man orkar...) Håller tummarna för dig!

15 eller 16/1 har jag BIM (räknar långt då jag hade sen ÄL denna månad)
    Ca 18e här. =) Får hoppas att nästa vecka blir en bra vecka!
  • längtareftermiraklet

BIM den 15.. Jag måste säga att jag verkligen är positivt inställd denna månad. Det känns verkligen som att vi har lyckats äntligen denna månad. Jag har haft den känslan i mig hela veckan så jag hoppas för allt i världen att jag inte blir besviken nästa vecka. åh..

föresten jag måste bara fråga. hela veckan har jag drömt så konstiga drömmar, och super verkliga, inatt drömde jag om att jag sprang iväg från ett lejon som jagade mig som sedan förvandlades till en kackelacka? och när jag vaknade mitt i natten var jag helt slut och andfådd efterssom jag sprang så mycket i drömmer. alltså förstår ni hur verkliga dom är? vad kan detta bero på? har hänt hela veckan att jag drömt så verkligt. förut kunde jag knappt komma ihåg min dröm, tror inte ens att jag brukade drömma förut... någon som har varit med om det här?

• Anonym (samma.)
    Anonym (tvålen) skrev 2013-01-06 21:19:34 följande:
    Vi ska vara undantagen som bekräftar regeln, och förresten, det ska ju bara vara "lite svårare" i vår ålder och nu har det väl varit svårt nog?! Nu kan det allt bli lite plus. Fast vi kämpar ju vidare - eller hur!! Kram!
    Lycka till med rökstoppet. Håller tummarna för att det blir ÄL ganska snart efter det maken kommit hem så att ni inte missar mer än nödvändigt!
    Maken kommer hem 3 dagar efter min ägglossning. :( Vid nästa i februari/mars kommer vi att missa 3 dagar runt ägglossningen då vi är på resande fot. 4 flygresor med mellanlandningar och väntan på flygplatsen. Lär inte bli något. Tror inte maken är så pigg på en snabbis på toaletten. :) Men men, vi får ligga riktigt mycket runt omkring de andra dagarna.
  • Anonym (samma.)

Håller alla tummarna för er som närmar sig BIM nu. 

• Blomma

Sorry att jag inte är så aktiv i tråden, mycket annat för tillfället..

Väntar på bim.. igen! känns som det alltid är den tiden.. Borde vara någongång mellan 15-17 januari, lite osäker på när äl va. Körde inte med några stickor alls denna månad..

Någon som börjat känna av nåt?

• Dracarys

Är väl på BiM  - 9 eller däromkring. Jag tycker att jag känner lite "ilningar" typ där man tänker sig äggstockarna. Det känns lite annorlunda än normalt. Ungefär som att jag bara känner att äggstockarna finns där. Typ som ÄL-värk utan värk. Svårt att förklara. =) Säkert bara inbillning.

• längtareftermiraklet
    Dracarys skrev 2013-01-08 12:55:12 följande:
    Är väl på BiM  - 9 eller däromkring. Jag tycker att jag känner lite "ilningar" typ där man tänker sig äggstockarna. Det känns lite annorlunda än normalt. Ungefär som att jag bara känner att äggstockarna finns där. Typ som ÄL-värk utan värk. Svårt att förklara. =) Säkert bara inbillning.
    åh asså det där känner jag också av... men ytterst lite, alltså inte så mycket men jag antar att det är för att jag verkligen söker symptomer att jag känner av det, om jag inte hade letat hade jag nog inte märkt det.. lycka till.
    Håller tummarna!
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?