Anonym (tvålen) skrev 2013-09-18 22:24:04 följande:
Åh vad roligt, både frieri och 24 v gammal tjej. Nu är det "bara" slutspurten kvar. Kommer gå finfint! Vi traskar på med förhoppningsvis nästa IVF-försök i oktober. Fast det bästa vore ju att fixa det själva nu på "mellanslängen" dvs den cykel jag har nu innan vi ev kör igång igen. Kommer börja hoppas till nästa helg :) Har inte gett upp men liiite segt känns det allt. Vet inte vilket försök i ordningen det är längre. Känns irrelevant. Minns när vi pratade om att undvika decemberbarn. Nu är det fullständigt egalt när det kommer ett barn om det bara ville göra det. Kram till er alla. NU är det lite dött här igen. Vad hålls ni alla med?!
Ja det var verkligen så kul att han friade, trodde liksom inte det om honom. För mig känns det mycket som en kärleksförklaring att han faktiskt älskar mig så det känns jättebra! Håller verkligen tummarna för er att det ska bli något nu emellan, så ni förhoppningsvis slipper gå igenom mer ivf. Förstår hur du menar med att man i början försökte undvika decemberbarn, vilket man totalt sket i efter bara några månaders försök. Man blir så desperat... Må så gott alla och ta hand om er! Kram