Anonym (tvålen) skrev 2013-12-20 10:24:36 följande:
Hej alla!
Har du fått någon kallelse än Pommac?? Själva har vi bestämt oss för att sätta in vårt frysta embryo i nästnästa cykel. Tyvärr "missar" vi en cykel nu med julledigheterna men jag har intalat mig att det är bra för kroppen att vila och samla kraft. Är rätt utmattad nu av allt på jobbet...
Har slutet på mensen just nu. Inbillade mig att det skulle ta sig och bli en julklapp den här cykeln då jag var 3 dagar sen (mycket för mig) men det togs snabbt ur mig så nu är jag "nollställd" igen. Ska försöka att ta dagen som den kommer och varken vara för upp eller ner så kanske vi till slut lyckas. Har pratat med mannen min en hel del om äggdonation men han är helt anti och dessutom är ju alla mina värden bra. Det är ju hans simmare som är lite få och slöa. Ja vi får väl se vad som händer.
Tänker av och till på dig och de andra här i tråden som lyckats plussa J. Låter härligt med bebis snart. Det är du väl förunnad!! Gissar att du redan börjat längta efter att slippa vara gravid och få se underverket. Lovar på heder och samvete att jag inte ska klaga för mycket på graviditetskrämpor om vi lyckas plussa. Vet att det kan vara jobbigt på slutet men nu känns det nästan som de skulle kunna få ta en kroppsdel av mig i utbyte mot ett barn.
LängtansBlåa blomma: All väntan är jobbig och den efter ett barn verkar vara en av de värre. Vi får peppa varandra. Nu kör vi på 2014!
God Jul alla!
Heja er! Hoppas verkligen att det ska lyckas!!! Här går det dåligt. Ingen kallelse men har äl på G nu runt julen. Jag blev ju lovad att få en tid innan jul men icke det. Ska höra av mig till dem efter nyår (för nu finns det väl ändå ingen tid) igen och klaga! Skulle vilja byta län för här går det så segt. Nu har jag nästan slutat tänka på att jag har en tumör så lika bra att vänta ett tag till. Fast jag vill ju ha medicin helst igår. Men jaja... Hoppas vi kan bli gravida ändå.
God Jul på dig själv!