• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (J)
    Anonym (samma.) skrev 2013-05-15 09:27:57 följande:
    Tagit fler test?

Tog detta för en halvtimme sen, bilden togs efter 10 sekunder

• Anonym (samma.)
    Anonym (J) skrev 2013-05-15 14:51:09 följande:

Tog detta för en halvtimme sen, bilden togs efter 10 sekunder

Grattis. Inga tveksamheter där inte. Gud vad roligt. Spännande att 2 har plussat efter ett år efter att ha börjat med grapefrukt juice.

Vilken känsla va... 
  • MMM01

Ja, den juicen vågar man inte vara utan nu:)

• Anonym (J)
    Anonym (samma.) skrev 2013-05-15 15:05:22 följande:
    Grattis. Inga tveksamheter där inte. Gud vad roligt. Spännande att 2 har plussat efter ett år efter att ha börjat med grapefrukt juice.

Vilken känsla va... 
    Tack! Ja jag är så nyfiken hur grapejuicen funkat på er andra???

Hur mår du (samma.)? Några symtom ännu? Har ni berättat för någon annan än? Vi har inte, men fest vankas snart med kollegorna och jag vet inte vad jag ska säga >.<
  • Anonym (J)
    MMM01 skrev 2013-05-16 17:26:45 följande:
    Ja, den juicen vågar man inte vara utan nu:)
    Kul att du ger den ett försök iaf
  • Anonym (samma.)
    Anonym (J) skrev 2013-05-17 20:24:01 följande:
    Tack! Ja jag är så nyfiken hur grapejuicen funkat på er andra???

Hur mår du (samma.)? Några symtom ännu? Har ni berättat för någon annan än? Vi har inte, men fest vankas snart med kollegorna och jag vet inte vad jag ska säga >.<
    Jag mår för bra. Det är lite oroande. Har ju haft en dålig magkänsla hela tiden att något ska vara fel. Men det återstår att se. Har inga symtom. Lite ömma bröst, men bara om jag trycker på dem. Hade mer symtom i början, var trött och hungrig. 

Nu är jag pigg, vaknar 5 varje morgon och går upp då med. Helt sjukt. Ska till barnmorskan nästa vecka. Får prata med henne då. Vill bara ha lite symtom. Något som visar att det händer något där inne. Är orolig för Ma.

Har inte berättat för någon. Tänker inte göra det heller först jag vet att allt står rätt till. Så det blir väl i v 14-15 om allt går vägen. 
  • Dracarys
    Anonym (samma.) skrev 2013-05-18 06:52:49 följande:
    Jag mår för bra. Det är lite oroande. Har ju haft en dålig magkänsla hela tiden att något ska vara fel. Men det återstår att se. Har inga symtom. Lite ömma bröst, men bara om jag trycker på dem. Hade mer symtom i början, var trött och hungrig. 

Nu är jag pigg, vaknar 5 varje morgon och går upp då med. Helt sjukt. Ska till barnmorskan nästa vecka. Får prata med henne då. Vill bara ha lite symtom. Något som visar att det händer något där inne. Är orolig för Ma.

Har inte berättat för någon. Tänker inte göra det heller först jag vet att allt står rätt till. Så det blir väl i v 14-15 om allt går vägen. 
    Fascinerande, tycker jag, att det ses som något önskvärt att må pekka.

Men, eh... okej. Inte ofta man får säga detta, men jag håller tummarna för att att du ska börja må skit.
  • Anonym (samma.)
    Dracarys skrev 2013-05-18 19:00:07 följande:
    Fascinerande, tycker jag, att det ses som något önskvärt att må pekka.

Men, eh... okej. Inte ofta man får säga detta, men jag håller tummarna för att att du ska börja må skit.
    Tack. Skrattande Behöver ju inte må skitkasst men något litet som visar på att det växer där inne hade jag uppskattat. 

Mår som vanligt. Lite bätre faktiskt. Jag hoppas att allt är som det ska vara och att jag bara är en av dem som har en väldigt lätt graviditet.

Har iofs fått gå upp en bh-storlek. Det är de enda. Mannen uppskattar det. Skrattande 
  • MMM01

Hjälp! Vågar man hoppas nu eller?
    Är på dag 37 och ingen mens. Idag var mina bröst superspända, speciellt i duschen! Brukar inte vara så innan mens. Brukar ha en cykel på 28-32 dagar. Är inne på 11: e försöket nu!
    Vågar inte testa än heller. Så fort jag har testat och börjat få förväntningar så värker det till i magen av den välbekanta mensvärken och besvikelsen är ett faktum.
    Väntar kanske några dagar!

• Anonym (7:e)
    MMM01 skrev 2013-05-19 11:13:45 följande:
    Hjälp! Vågar man hoppas nu eller?

Är på dag 37 och ingen mens. Idag var mina bröst superspända, speciellt i duschen! Brukar inte vara så innan mens. Brukar ha en cykel på 28-32 dagar. Är inne på 11: e försöket nu!

Vågar inte testa än heller. Så fort jag har testat och börjat få förväntningar så värker det till i magen av den välbekanta mensvärken och besvikelsen är ett faktum.

Väntar kanske några dagar!

Vad duktig du är som "gått över" tiden utan att testa! Jag brukar alltid testa dagen innan bim ;)

Måste säga att gud vilken befrielse det är att inte använda någon app längre! Visserligen har jag ingen aning om äl och mens nu, men ändå! Ett stressmoment mindre :) så nu kanske det äntligen tar sig på försök 13!
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?