Anonym (tvålen) skrev 2013-05-10 12:21:30 följande:
Men GRATTIS J. Vad roligt!!! Håller alla tummar för dig med att det går hela vägen och inte tjabblar!!
Nu blir jag dock ännu mer ledsen över att jag inte haft ÄL sen december:( Så jobbigt att påminnas. (Sorry att jag grumlar lyckan!!)
Jaja, den som väntar på något gott. NI får hålla alla tummar om/när vi drar igång med IVF. Börjar bli rädd för att det är något "fel" på riktigt med mig bara. Är ju ett tag sen vi tog proverna (innan allt började tjabbla) och jag har massa konstiga symptom. Känns inget bra alls! Kroppen vill kanske inte. Borde kanske lyssna på den..?!
Tack! Hoppas bara det inte är spökstreck, det var ju så svagt :-S Men det känns faktiskt lite skumt molande nere i magen och liiite ömma bröst på ett ovanligt sätt...kan jag ju inbilla mig
Jag tänker iaf peppa dig för IVFen, ni kommer inte ångra er när ni har er bebis i famnen! Har ni möjligheten så kör

LängtansBlåaBlomma skrev 2013-05-10 13:49:49 följande:
Här går vi in i den åttonde månaden utan resultat. Jag undrar hur ni doserar den vita grapefruktjuicen? När drack ni den och hur mycket?
Jag drack ca 2,5-3 dl när jag kom ihåg den. Den blev faktiskt godare för varje dag att dricka

Anonym (samma.) skrev 2013-05-11 08:24:28 följande:
Hur går det? Tagit något nytt test?
Nej inte idag. Tänkte ta ett imorn bitti så återkommer då.