• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Thotis90

BIM-1 idag och inga indikationer på att mensen är på väg. Det är sällan som min cykel är så här lång (31 dagar) så det blir att knata iväg till apoteket senare idag

Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Pommac

Grrr... Fick ett vitt streck i morse som kom dit direkt. Suck, suck. Nu blir det inget mer test förrän måndag om inte mensen kommer i morgon. 

• Anonym (samma.)
    Thotis90 skrev 2013-05-11 08:48:25 följande:
    BIM-1 idag och inga indikationer på att mensen är på väg. Det är sällan som min cykel är så här lång (31 dagar) så det blir att knata iväg till apoteket senare idag
    Håller tummarna för dig.
  • Pommac
    Thotis90 skrev 2013-05-11 09:00:16 följande:
    BIM+1 skall det såklart stå!
    Håller tummarna!
  • Thotis90

Vi misslyckades återigen... På vägen till apoteket fick jag mensvärk och när jag gick på toaletten efter att jag kom hem upptäckte jag den ljusbruna flytningen som kommer precis innan mensen. På måndag ringer jag till kvinnokliniken och hör om det finns en ledig tid för spolning. Nu är jag trött på att vänta!

• Pommac
    Thotis90 skrev 2013-05-11 11:47:23 följande:
    Vi misslyckades återigen... På vägen till apoteket fick jag mensvärk och när jag gick på toaletten efter att jag kom hem upptäckte jag den ljusbruna flytningen som kommer precis innan mensen. På måndag ringer jag till kvinnokliniken och hör om det finns en ledig tid för spolning. Nu är jag trött på att vänta!

Nej vad trist. Det var ju typiskt! Förstår dig. Börjar också bli less.
  • Anonym (tvålen)
    Thotis90 skrev 2013-05-11 11:47:23 följande:
    Usch vad trist! Bra att du ringer!!
  • Pommac

Thotis90: nu gör jag dig sällskap. Fick nyss mens jag också. Hur lång cykel har du?

• Thotis90
    Pommac skrev 2013-05-11 17:59:37 följande:
    Thotis90: nu gör jag dig sällskap. Fick nyss mens jag också. Hur lång cykel har du?
    Jag brukar ha en cykel på 28-30 dagar (har haft längre någon enstaka gång). Den här cykeln blir 31 eller 32 dagar beroende på om blödningen startar idag eller imorgon.
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?