• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (blomman)
    Pommac skrev 2013-05-03 05:55:15 följande:
    Det kanske var en genombrottsblödning? Visst kommer den senare? Blöder du nu också?

Blöder ingenting sen i onsdags å då var det bara lite lite. Inte riktigt rött heller, mer rosa eller väldigt ljust rött. Skit skumt, har aldrig haft det så.
  • Anonym (blomman)

Fortfarande ingen mens. :/ Men tror inte så mycket på ett plus faktiskt. Men det hade varit riktigt roligt att överraska sambon med ett plus på hans födelsedag nästa vecka.

• Anonym (tvålen)
    Anonym (blomman) skrev 2013-05-03 12:26:12 följande:
    Fortfarande ingen mens. :/ Men tror inte så mycket på ett plus faktiskt. Men det hade varit riktigt roligt att överraska sambon med ett plus på hans födelsedag nästa vecka.
    Sitter och hooooopppasss för allt vad tygen håller!!!!
  • Anonym (blomman)
    Anonym (tvålen) skrev 2013-05-03 12:32:32 följande:
    Sitter och hooooopppasss för allt vad tygen håller!!!!

hihi, tack {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (J)

Tjena flickor! Det går ett tag emellan man skriver här, mycket enklare att skriva på dator men jag kikar mest i mobil och där är det så drygt att skriva tycker jag. Men nu sitter jag för en gångs skull vid datorn

Hur går det för er? Visst bör väl de flesta närma sig BIM?

Jag är på ÄL+4 idag så nästa helg vill jag ha plus! Nu är det väl våran tur, eller hur?

• Anonym (tvålen)
    Juronjaure skrev 2013-05-03 14:46:15 följande:
    Spottings, mens på G...:(
    Så trist!!!

Jag känner lite "nyp" i tjejmagen. Hoppas hoppas det blir ÄL nästa vecka (eller när som helst snart). Nu är frågan om jag ska leva utan träning eller om det är bra att träna. Har ju provat olika varianter. Mina senaste försök att stressa av totalt och bara köra luuuugna pass har ju varit åt helskotta. Vad tror ni?!
  • Thotis90
    Anonym (J) skrev 2013-05-03 14:27:55 följande:
    Hur går det för er? Visst bör väl de flesta närma sig BIM?
    BIM-7 idag. Jag väntar fortfarande på att få en tid för spolning. Har väntat i 7 veckor på måndag... 
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Anonym (samma.)
    Anonym (blomman) skrev 2013-05-03 12:26:12 följande:
    Håller alla tummar jag har för dig. 
  • Anonym (samma.)
    Anonym (tvålen) skrev 2013-05-03 16:22:19 följande:
    Så trist!!!

Jag känner lite "nyp" i tjejmagen. Hoppas hoppas det blir ÄL nästa vecka (eller när som helst snart). Nu är frågan om jag ska leva utan träning eller om det är bra att träna. Har ju provat olika varianter. Mina senaste försök att stressa av totalt och bara köra luuuugna pass har ju varit åt helskotta. Vad tror ni?!
    Klart du kan träna. Kanske inte ska köra ett gympapass 10 minuter efter sexet. Vet att folk säger att det inte spelar någon roll. men jag tror ändå att det är bra att ligga ner och ta det lugnt och låta spermierna simma runt i en lugn miljö. Skrattande
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?