• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (J) skrev 2013-04-25 20:32:37 följande:
    Jättestort GRATTIS till dig (samma) vad härligt att vi får något plus i denna tråd i alla fall! Jag har heller inte haft några graviditetssymptom i början på någon av mina 2 graviditeter innan så du ska inte vara orolig. Jag började få ömma bröst frammåt v 7-8 någon gång med båda, och ungefär samma veva supertät näsa (spray hela graviditeterna) och halsbränna.

Jag har också börjat dricka grapejuice är på dag 11 idag så jag bör ha ägglossning i helgen, har köpt fler älstickor som kommer imorn. Hoppas så innerligt på ett plus denna månaden...BIM 13-14/5.

När har ni andra BIM?
    Jag vågar inte skriva någon BIM. Siktar först på ÄL. Tycker det varit alltför skralt med dem på sista tiden  

Lycka till till helgen då
  • Anonym (J)
    Anonym (tvålen) skrev 2013-04-25 21:06:51 följande:
    Jag vågar inte skriva någon BIM. Siktar först på ÄL. Tycker det varit alltför skralt med dem på sista tiden  

Lycka till till helgen då
    Men usch vilken jobbig känsla, att inte veta om du kommer ha ÄL eller ej... Håller tummarna stenhårt! Hur långt har ni gått i utredning eller gynbesök? Kollat din karls produkt?

Ja tack det kan behövas
  • Anonym (samma.)
    Anonym (J) skrev 2013-04-25 20:32:37 följande:
    Jättestort GRATTIS till dig (samma) vad härligt att vi får något plus i denna tråd i alla fall! Jag har heller inte haft några graviditetssymptom i början på någon av mina 2 graviditeter innan så du ska inte vara orolig. Jag började få ömma bröst frammåt v 7-8 någon gång med båda, och ungefär samma veva supertät näsa (spray hela graviditeterna) och halsbränna.

Jag har också börjat dricka grapejuice är på dag 11 idag så jag bör ha ägglossning i helgen, har köpt fler älstickor som kommer imorn. Hoppas så innerligt på ett plus denna månaden...BIM 13-14/5.

När har ni andra BIM?
    Tack. Jag försöker att inte oroa mig. Det är svårt. Men det finns ju inget man kan göra ändå om man får missfall. Så egentligen dumt att oroa sig hela tiden. 

Hoppas på plus för er få resterande i tråden. Sakta, sakta plussar ju en efter en här. :) 
  • Dracarys

Vad är det här, har vår tråd sjunkit till sida 2?

Så kan vi inte ha det.

Jag har BiM ca onsdag. Känner ingenting. Precis som vanligt. Tror inte att det har tagit sig nu heller. =( Det hade varit så fint om det hade gjort det, då hade jag sluppit kontrastundersökningen den 8e. =/

• Pommac

Ja, väldigt dött i vissa perioder. Hoppas du plussar! Här har jag bim i morgon. Men troligen så hade jag ingen ägglossning denna månad. Så jag förväntar mig inget.

• Juronjaure

Sida 2?! Det kan vi inte gå med på! Är på äl+8 och har inga stora förhoppningar denna månad. Men lite finns allt kvar...

• Anonym (tvålen)
    Anonym (J) skrev 2013-04-25 21:35:36 följande:
    Men usch vilken jobbig känsla, att inte veta om du kommer ha ÄL eller ej... Håller tummarna stenhårt! Hur långt har ni gått i utredning eller gynbesök? Kollat din karls produkt?

Ja tack det kan behövas
    Åh vad skönt att ni alla är kvar - fast ändå inte... Hade önskat att ni plussat därute i "hemlighet". Tyvärr verkar det ju vara såå segt för oss alla. Vad tusan!!! Själv har jag haft en lite tung helg. Börjat tänka i banorna, det går inte, bättre ställa in sig på att det inte kommer lyckas istället för att "falla" varje månad. Velar så om IVF. Vi är ju utredda och klara för detta men sista kraften finns inte helt. Känns så läskigt. Men snart är det oundvikligt. Snart finns ingen återvändo. Om vi inte kan plussa av oss själva nu då. Gode Gud...
  • Anonym (tvålen)
    Juronjaure skrev 2013-04-28 19:29:05 följande:
    Sida 2?! Det kan vi inte gå med på! Är på äl+8 och har inga stora förhoppningar denna månad. Men lite finns allt kvar...
    Jag hoppas på dig!!! <3
  • Juronjaure
    Anonym (tvålen) skrev 2013-04-28 22:05:36 följande:
    Jag hoppas på dig!!! <3
    Åh tack :) Skönt att någon annan hoppas när jag inte orkar <3
  • Anonym (samma.)

Jag håller tummarna för er alla. 

Tiden går så sakta. Bara vecka 5+2 och fortfarande väntar jag på att få något slags symtom som faktiskt visar att jag är gravid. Hade jag inte tagit ett test så hade jag aldrig kunnat gissa det.  Sjukt orolig för att jag inte känner något... 

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?