Anonym (tvålen) skrev 2013-04-23 20:29:05 följande:
Luuuuugn nu! Ta inte ut något i förskott. En sak i taget. Varför skulle det ändra sig så snabbt?! Tänk positivt! Skulle det hända något tar du det DÅ! Jag tror det kommer gå bra! Kör positivt tänkande nu!!
Blev så himla risig i magen av den men den är ju supergod. Ska tänka över det igen:)
I och för sig tror jag mest på att "det blir när det blir" och att inga dunderkurer mer än sol och ett allmänt balanserat leverne är det som krävs, men det kan ju oavsett vara bra för psyket att hänga upp sig på något om inte annat:)
Tack. Ska börja tänka positivt. Ingenting jag kan påverka ändå. Trodde aldrig att jag skulle vara så här orolig. Är ju helt säker på att jag ska få missfall. Men låg och tänkte igår, det är kanske min hjärnas sätt att tänka så att om jag får det så blir jag inte så besviken som jag blivit annars? Så även om jag är säker på missfall så är det inte säkert att jag får det. Lite snurrigt men hoppas ni fattar vad jag menar.
Skulle verkligen funderat över juicen. Den gjorde någonting i min kropp iallafall. Fick betydligt mer flytningar, vem säger att den inte påverkar strukturen där ägget ska fästa när den påverkade flytningarna? Ta ett glas proviva på morgonen innan du tar den så kanske magen klarar sig.