Anonym (J) skrev 2013-05-07 20:57:14 följande:
Testade negativt igår morse på BIM-7...vet att det är jättetidigt men fick liv att testa. Hade dock en tempdipp imorse vilket jag inte haft nån annan cykel ca 1v efter ÄL jag tempat på, så jag hoppas för fan detta är inplantationsdipp!
Men skiiiiit
Anonym (samma)-----> hade du tempdipp på din kurva när du blev gravid?
Ingen tempdipp denna månaden. Hade en förra månaden. Den var så himla tydlig då. Från 36,8 till 36,3. Men fick inget plus. Men jag tror ändå att det måste ha hänt något den dagen, har aldrig fått tempdipp innan. Men hoppas att det betyder plus för dig. Tempdippar återfinns ju oftare i gravidkurvor än vanliga. Och bim -7 är ju supertidigt.
Jag fick inte mitt plus först på äl+13. Det var iofs första gången jag testade men det var så himla svagt då så det finns inte en chans att det visat plus innan.
Denna månaden som jag plussade var min kurva så otroligt jämn. Låg på 36,7 varje dag efter ägglossning. Läste att en väldigt jämn kurva ofta återfinns i gravidkurvor då det betyder att hormonerna är väldigt jämna. Så det kan vara något att titta efter, det var det som fick mig att testa. Har aldrig haft en sån jämn kurva innan.