• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • MMM01

Tror inte det är sant PLUSSADE imorse på 11:e försöket! Vi hann precis till Apoteket innan stängning igår! Tvivlade på att ta testet imorse och tänkte minus och mensen kommer idag! Men blev plus direkt!

• Juronjaure
    MMM01 skrev 2013-05-22 06:25:17 följande:
    Tror inte det är sant PLUSSADE imorse på 11:e försöket! Vi hann precis till Apoteket innan stängning igår! Tvivlade på att ta testet imorse och tänkte minus och mensen kommer idag! Men blev plus direkt!
    Grattis!!! Jag är också på 11:e försöket, har precis haft ägglossning. Nu ger du mig hopp ;)
  • MMM01

Har inte haft så mkt symtom heller den här gången så blev lite överraskad:) .

• Juronjaure
    MMM01 skrev 2013-05-22 08:15:16 följande:
    Har inte haft så mkt symtom heller den här gången så blev lite överraskad:) .
     Verkar vara vanligt att symtomen lyser med sin frånvaro innan folk plussar :)
  • Anonym (7:e)

grattis!! :)
  • Anonym (blomman)

GRATTIS!!! Åh vad glad jag är för er skull. :) Grattis Grattis Grattis!
  • Anonym (blomman)

Jag pratade lite med sambon igår, berättade att jag var lite orolig över att inget händer. Han var inte det minsta orolig men han sa själv att vi kan kolla upp så allt är okej. Så nu ska vi boka tid för utredning. Känns konstigt men ändå bra. Det fanns inga tider förrän i Augusti dock så det blir en liten väntan men det är en början i alla fall.

• MMM01

Tack:)
    Ja, kan vara skönt att kolla upp så slipper man fundera! Men blir lätt frustrerad när inget händer!
    Trodde inte när jag började skulle ta 11 månader när det var så lätt för några år sen! Men kan inte greppa att det är sant!

• Dracarys
    MMM01 skrev 2013-05-22 12:20:47 följande:
    Tack:)
    Ja, kan vara skönt att kolla upp så slipper man fundera! Men blir lätt frustrerad när inget händer!
    Trodde inte när jag började skulle ta 11 månader när det var så lätt för några år sen! Men kan inte greppa att det är sant!
    Grattis. ^^ Hoppas det greppar dig snart.
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?