Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Det ät väl så det är. Tänk om det äntligen är slutet på den här karusellen.
Skulle vilja fira idag men jag mår ingen höjdare av överstimuleringen och sambon är också hemma sjuk. Så vi får se hur mycket firat det blir.
Helt otroligt!
Ja, visst känns det overkligt! Hoppas det känns verkligare efter VUL. :)
Jag är också jätte sugen på att joina er "på riktigt".
Jag ska nog våga ta ett digitalt test i morgon. Har rd 12 i morgon, visst borde det ge utslag på ett digitalt då?
Jag ser fram emot att ringa min barnmorska och meddela att jag är gravid.
Men samtidigt blir jag nojig och vill vänta.
Men har jag tur kan jag få komma på ett vul även hos dom och hos hemortsläkaren.
Hur har ni andra gjort, har ni ringt mvc ännu?
Dom vill ju faktiskt träffa en tidigt i graviditeten. När jag väntade dottern ville dom ha oss på hälsosamtal i v5 :)
När har ni fått VUL? Har inte fått någon tid. De såg tyvärr inget i fredags eller söndags när de kontrollerade överstimuleringen. Men jag ska ju dit igen på onsdag och fredag. Om det fortsätter kanske det syns något snart. Nät kan man se egentligen?
Jag fick tid den 23/10 och kommer då vara i v.9 (8+1) om man räknar ÄP som ÄL.
Jag fick tid 24/10 och är i v 8 enligt BM... men om det är 8+0 eller 8+2 har jag ingen aning om... Alldeles för långt fram i mina ögon eftersom mitt MA avstannade 7+0 förra gången... Menmen, bara gilla läget.