Gravid efter IVF i september 2012
Jag är lite nervös för att anmäla mig här. Men jag försöker njuta av plusset så mycket som möjligt.
Jag är lite nervös för att anmäla mig här. Men jag försöker njuta av plusset så mycket som möjligt.
Bra tips om appen förresten! Har också råkat ut för det där...
Det ät väl så det är. Tänk om det äntligen är slutet på den här karusellen.
Skulle vilja fira idag men jag mår ingen höjdare av överstimuleringen och sambon är också hemma sjuk. Så vi får se hur mycket firat det blir.
Helt otroligt!
När har ni fått VUL? Har inte fått någon tid. De såg tyvärr inget i fredags eller söndags när de kontrollerade överstimuleringen. Men jag ska ju dit igen på onsdag och fredag. Om det fortsätter kanske det syns något snart. Nät kan man se egentligen?
Jag hade äggplock 20/9 och insättning 25/9. Borde väl bli V4+4 eller hur räknar jag?
Jag ser ut som om jag är i v20 :( Hittade en bildtråd och jämförde med min mage... Men det är det värt :)
Härligt Frankie!
Oh vad tidigt du fick VUL. Jag fick inte förrän 29/10. Men jag hoppas de kan se något innan på kontrollerna för överstimuleringen :) Ska dit på måndag igen, men det blir bara 5+4. Lite tidigt. De skulle kolla HCG då också när de ändå tar prover så då får jag se om det ökar i alla fall. Sen blir det nog ytterligare kontroll senare också så får vi se om de kan se något då.
Jag har också huvudvärk idag. Hoppas att det bara är att jag har sovit illa med nacken och att det inte är ett symptom som håller i sig. Blir till att sova middag nu...