Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Jo jag har taighta jeans, men magen är ju svullen så den putar liksom ut ännu mer ovanför bara för att jag klämmer in magen med jeansen. Men jag har bara det på jobbet annars försöker jag ha skönare byxor. Förövrigt så har jag TD idag, :) och det blev ett superfint starkt streck. Så kl 8 ska jag ringa kliniken och ge besked :) hoppas på ett vul så snart som möjligt.
Nä men jag tänkte liksom bara så man inte klämmer på något vis bara:/ när man sitter och det skär in lite;)
25 okt fick jag tid för ul. Hon flyttade även bak mig för jag trodde jag var i vecka 6 nu men är enligt henne bara i vecka 5. Men får bättre svar på ul. 3 veckor kommer kännas som en evighet!
Eller ÄP mena jag såklart.
Äp 14 och et 17. Hon frågade bara efter et datumet. Räknar akkis från et eller var det hon som var lite bakom flötet?
Ja så trodde jag med att det var men hon sa att jag var på 4+4 idag och det stämmer ju om man räknar från et. Aja, får väl mer svar på ul. Har bf mellan 6-10 juni så det diffar ju bara på några dagar beroende på hur man räknar. Skulle vara kul om bebisen kom på min och killens 6-års dag tillsammans den 9 juni :) det skulle ju vara bästa presenten ever!