• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • gilda3
    Rosa fjäril skrev 2012-10-04 10:29:03 följande:
    Fick tid för ultraljud den 18 okt! Och beräknat bf är den 12/6!! Jippi!!!!

Kul!!! Lite skumt att du har bf en vecka efter mig, men ska göra vul dagen innan. Inte för att jag är avis, alltså
  • miqaw
    gilda3 skrev 2012-10-04 12:27:36 följande:

Kul!!! Lite skumt att du har bf en vecka efter mig, men ska göra vul dagen innan. Inte för att jag är avis, alltså
    Ja du... jag som plussade först då och har vul sist? ha ha ha Tungan ute
  • Rosa fjäril

Men där jag går är det ganska litet! Hmm ja jag tänkte också att ni vart gravida före mig! Men ni kommer ju att få se det tydligare än mig;)

• gilda3

Varning för gravid-appar till telefonen, förresten! Jag fick en "pling" på skärmen på jobbet idag. "Du är nu i vecka 6 av din graviditet!" Jaha, tack så jävla mycket för infon, det var ju precis vad mina kollegor behövde veta just nu. Bara jag som såg, som tur var. Och nu är alla notiser väldigt avstängda från den appen...

• miqaw
    gilda3 skrev 2012-10-04 13:18:43 följande:
    Varning för gravid-appar till telefonen, förresten! Jag fick en "pling" på skärmen på jobbet idag. "Du är nu i vecka 6 av din graviditet!" Jaha, tack så jävla mycket för infon, det var ju precis vad mina kollegor behövde veta just nu. Bara jag som såg, som tur var. Och nu är alla notiser väldigt avstängda från den appen...
    Ja, appar i sig varnar vi INTE för men däremot deras "påminnelse"- funktion ha ha! Fick ett liknande meddelande igår, snabbt som s**an på att vända telefonen ha ha
  • Helhjärtat

Haha jag har också varit med om det där app scenariot. Jävlar vad snabb man är med att vinkla telefonen. :D nu har jag inhandlat grav-test men fanns inget "lyxtest" så fick bli ett vanligt. Imorgon är dagen D! Äntligen!

Följ dina drömmar
  • miqaw
    Rosa fjäril skrev 2012-10-04 22:32:36 följande:
    Har en dum fråga? Törs ni ha tajta jeans?!
    Dum vågar jag inte uttala mig om men ja, jag har tajta jeans och byxor... Började använda mammabyxor förra gången redan i v 7 pga att allt annat var obekvämt och inte hjälpte det Rynkar på näsan Så det ska inte vara någon fara. Eller var det något speciellt du tänkte på?
Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012