• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • miqaw
    Rosa fjäril skrev 2012-10-03 12:47:35 följande:
    Väntar på att dom ska ringa upp mig så jag får berätta det positiva beskedet!!
    Ååååhhhh! Inget är som väntans tider? Flört
  • Rosa fjäril

Ja det är ett evigt väntande först på att bli gravid, sen att den ska komma ut, sen att sen ska le, sen rulla osv!!!! Sen får man väl vänta på barnbarn

• miqaw
    Rosa fjäril skrev 2012-10-03 14:12:41 följande:
    Ja det är ett evigt väntande först på att bli gravid, sen att den ska komma ut, sen att sen ska le, sen rulla osv!!!! Sen får man väl vänta på barnbarn
    Ha ha ha ha!!!!
  • gilda3

Rosa Fjäril - hur gick det? Fick du berätta för kliniken idag?

• Helhjärtat

Imorgon ska jag köpa ett digitalt graviditetstest, testdagen till ära. Har haft rejält med mensvärk idag, känns precis som att mensen ska komma så jag vet inte hur många gånger jag sprungit på toa och kollat. Vill bara på ul nu och se ett hjärta. Hade ni andra fått tid för vul?

Följ dina drömmar
  • gilda3
    Helhjärtat skrev 2012-10-03 22:52:08 följande:
    Imorgon ska jag köpa ett digitalt graviditetstest, testdagen till ära. Har haft rejält med mensvärk idag, känns precis som att mensen ska komma så jag vet inte hur många gånger jag sprungit på toa och kollat. Vill bara på ul nu och se ett hjärta. Hade ni andra fått tid för vul?
    Oj, vad spännande! Du kan nog vara rätt säker på att det inte är menssmärta iaf
    Jag ska på VUL 19 oktober. Blir mäktigt om man får höra ett hjärta! Jag hade inte ens tänkt på att man kunde det ...
  • Helhjärtat

19 okt är ju bara två veckor bort :) spännande. Ja det är helt sjukt att man kan lyssna på hjärtat så tidigt. Mäktigt måste det vara. Kommer böla som ett litet barn haha :)

Följ dina drömmar
  • miqaw

Fick tid för vul 24/10 så det var tre veckor igår... Alldeles för långt kvar kan jag säga ha ha ha!

• Nickie

Fick tid 23/10.
    Konstigt hur tiden innan IVF började bara försvann medan den nu sniglar sig fram..

• Rosa fjäril

Nej dom hörde inte av sig igår ska ringa dom idag igen:) men det är ju ingen panik! Men jag ska ringa till cvl UDF och berätta för som också! ( jag har gått privat genom cvl och har haft en annan klinik för annat bra till cvl för plock och återförande)

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012