Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Jag har också huvudvärk idag. Hoppas att det bara är att jag har sovit illa med nacken och att det inte är ett symptom som håller i sig. Blir till att sova middag nu...
Tror banne mig att jag ska ringa mitt vanliga mvc i morgon!
Nu är jag lite nervös. Har fått bruna flytningar idag som inte ser ut som rester av Crinone. Kan det ändå vara så att slemhinnorna fortfarande är känsliga? Någon som vet och/eller som har samma problem? I övrigt känner jag mig som igår ungefär, dvs ingen skillnad i symptom. Ska försöka fortsätta tänka positivt, men helst känns det ju som om jag skulle vilja testa varje dag för att veta att allt går som det ska... suck.
Månviol, tror inte det är någon fara. Illavarslande är rött så försök tänk positivt! Vet ju själv hur panikslagen man blir;((. Jag tog ett nytt test igår och det var fint.
Kram på dej!
Ja ni flickor.
Om ca 10-11 veckor så börjar vi antagligen känna sparkar från bebis.
Det är ju egentligen inte så lång tid om man tänker efter.... Overkligt.. Men jag älskar tanken på det..
Miqaw jag kände lite fladder från min dotter så tidigt;)). Man blir så glad!
Månviol: Håller tummarna för att allt är ok! Man blir ju så himla nojjig. Jag hade en liten blödning ungefär vid den tiden när jag väntade min dotter. Och det gick ju bra Det är ju inte alls ovanligt med små blödningar i början av graviditeten.