Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Mådde lite dåligt i helgen, men nu är det inga problem. Känner mej lite "skum" i kroppen bara. Mådde lite dåligt ned dottern, men åt jag ngt gick det över (typ russin, gojibär, saltiner, frukt).
Å jag mår oxå bra på morgonen och dagen men nu...,, Urk!
Var glada att ni inte mår illa!! Jag ligger i soffan och kräks hela tiden är jag inte bättre till kvällen får jag ringa nån och be om hjälp! Hade lika med sonen och fick dropp då:/
Stackars dej Rosa Fjäril!!
Baby lei: jo hade 70b från början nu har jag 70d. Sportbh är den bästa uppfinningen som finns, inget som skaver, så det kan jag rekommendera.
Säger bara en sak: Seaband! Jisses, jag mår ju nästan riktigt bra efter inköpet idag på lunchen!!! Får hoppas att det står sig också så jag inte ropar "hej" ännu.
Rosa Fjäril: Kan inte påstå att jag är avis även om vi söker saker att verkligen "ta" på att vi är gravida, men spy, nej tack... Hoppas du får hjälp snart!!!
Tack alla! Jag ska ringa min bm i morgon!!
Vad är seaband?