• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • miqaw

caroline 32: det är ett åksjukeband man sätter runt handleden som trycker på en specifik punkt och lindrar åksjukan och många gånger även illamående vid graviditet!

• aqua84

Jag kan inte äta ost!!! Jag som älskar ost!! Smakar ruttet och dött och har eftersmak i flera timmar Så här hade jag aldrig när jag va gravid med dottern..

• Nickie

Känner avsmak för nästan all mat.. Antagligen för att man inte mår så bra just nu..
    Hoppas verkligen att illamåendet släpper, och det snart....

• caroline 32

Har svårt för frukost men idag vid 10 på p-mötet bjöd man på smörgåstårta, 2 bitar slank ner;))
    I övrigt är jag trött, onda tuttar, molvärk och lite mer på höger sida samt ont i ryggslutet..... Men jag njuter!! Vill så gärna se in därinne och hoppas allt är okej!!

• miqaw

Kanske höjde Seband till skyarna liiite för snabbt... Har mått apa hela dagen lång tyvärr... Men samtidigt, jag vet ju inte hur jag hade mått utan heller för den delen.. Vindruvor, salta kex och salta nappar är det som funkar bäst märker jag... Imorgon är det en vecka kvar tills vi vet om det finns något eller ej. Snälla snälla, kan inte tiden RUSA iväg?

• gilda3

Nu börjar det närma sig med VUL-tider för oss, tjejer! Var det inte nån som skulle på det i morgon? Jag ska på fredag eftermiddag. Skräckblandad längtan ...

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012