• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • caroline 32

Lillflickan jag hade grym huvudvärk i början när jag väntade dottern men det försvann snart tack å lov.

• månviol

Tack gilda och caroline för pepp! Jag kör vidare på PUPO: pregnant until proven otherwise

• Frankie86

Idag tog jag min sista crinonen :)

Var tvungen att ta mitt andra digitala test också, som nu visade "gravid 2-3".
    Så nu känns det riktigt bra.

Ska till bm på mvc i eftermiddag på hälsosamtal, och den 5/11 är det vul.

Shit vad jag längtar!! :)

Men jag kunde önska att jag hade mera symptom förutom växtvärk idag :)

• caroline 32

Idag har jag tagit Faluns egna test och det visar också positivt så nu känns det som att FAN VI LYCKADES !!!!

• Frankie86
    aqua84 skrev 2012-10-12 10:32:23 följande:
    Plussade oxå idag...Och har oxå vart i Falun!

Grattis! då är vi iaf tre stycken som lyckats i Falun denna gång :)

Hurra för oss!!  
  • månviol

Grattis till alla plus! Himla roligt!

Nu har jag fått några tider att förhålla mig till också: 31/10 blir det hjärt-UL på fertilitetskliniken och 6/11 ska vi på första möte hos barnmorska. Spännande är bara förnamnet! 

• Baby Lei

Grattis till alla som plussat! Visst är det en helt sjuk känsla - skräckblandad förtjusning..

Nu är det två veckor kvar tills jag ska på VUL på Linnékliniken. Jag mår lite illa då och då men har inte kräkts någon gång. Har ni gjort det? Jag har inte kräkts när jag varit gravid tidigare heller, men då har det ju slutat i missfall.

Tänk att man kan önska sig lite mer illamående.. då har det gått långt.. haha!

• Baby Lei
    Nickie skrev 2012-10-11 20:45:23 följande:
    Ja ni flickor.
    Om ca 10-11 veckor så börjar vi antagligen känna sparkar från bebis.
    Det är ju egentligen inte så lång tid om man tänker efter.... Overkligt.. Men jag älskar tanken på det.. 

Då är jag i v 17 -18. Hoppas hoppas att det får bli så den här gången! Vilken fantastisk jul det blir i så fall! :)
Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012