Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Är det någon mera som är täppta i näsan?!
Frankie: Garanterat! Grattis :)
Tack tjejer!! Underbart att vara på "Den andra sidan" :)
Känns så overkligt!
Jag vet att kliniken säger en annan sak, men jag tänker ringa min mvc i dag och tala om att jag är gravid.
Jag tror på att man kan vara i behov av mera stöd tidigt i graviditeten.
Vi väntar faktiskt barn och inte missfall tjejer! Nu håller jag tummarna för alla oss :)
Har ni någon bf-lista ni skriver in er på? =)
Rosa fjäril: ja, jag är täppt i näsan hela tiden. Inte snorigt täppt utan täppt av att jag är svullen i näsan eller hur man ska förklara det. Skit drygt. Men jag har läst att det är ett vanligt graviditetstecken.
Jag ser ut som om jag är i v20 :( Hittade en bildtråd och jämförde med min mage... Men det är det värt :)
Helhjärtat: det var skönt att höra att det också var ett tecken :) men det är ju lite drygt hade det bär jag väntade sonen men då kom det senare!
Ni må tycka att jag är lite knäpp.
Men jag har redan ringt till min hemortsläkare som tyckte det var helt underbart och magiskt, med tanke på att jag bara fick två ägg och endast ett befruktat.
Fick tid för vul den 5/11 :)
Sen ringde jag till min BM på mvc, ska dit nu på fredag på ett kort barnmorskesamtal/hälsosamtal. känns så skönt att ha berättat det för några nu, för nu ska det vara på riktigt! :)
Härligt Frankie!
Ett stort grattis Frankie! Vilka fina plus! Visst är de sjukt hur ett litet litet streck mer eller mindre på en teststicka kan förändra hela livet?!
Välkomna hit alla nya och grattis till era graviditeter också!