• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • Baby Lei
    caroline 32 skrev 2012-10-10 09:35:41 följande:
    Hej! Jag fick ju ett tidigt pluss på Stickan i förrgår och känner mig gravid. Men nu när jag var på toa kom lite bruna crinoneklumpar( ursäkta detaljerna). Blir så sjukt orolig!!!
    Det är jättevanligt att få brunröda klumpar av Crinonen.
     Det hade jag också - och fick sen ett fint plus på TD.

• caroline 32

Känner mig något lugnare! Crinonet verkar komma ut stötvis för jag tog sista dosen i måndags. Har mycket flytningar oxå så man skenar ju på toa i blotta förskräckelsen!

• Nickie
    Rosa fjäril skrev 2012-10-10 14:39:16 följande:
    Hur mår alla idag?? :)
    Trött, väldigt trött... :)
  • gilda3
    Rosa fjäril skrev 2012-10-10 14:39:16 följande:
    Hur mår alla idag?? :)

Ont i brösten! Tror jag börjar närma mig d-kupa nu ...
  • Helhjärtat

Trött som bara den.. Tuttarna är stora som bomber. Började med 70b och skulle behöva en 70d nu. Jobbar i klädbutik men vi säljer inte 70d så jag får nöja mig med en 75c. Men inte fan blir dom mindre. Kanske ska släpa mig till konkurrenten och köpa mig en 70d istället sitter ordentligt :)

Följ dina drömmar
  • Frankie86

Än så länge är jag bara på V4+1 så jag har inga symptom förutom molande värk till och från.
    Så just nu önskar jag ömma bröst, men illamående kan jag vara utan. Med dottern mådde jag illa och spydde varje morgon mellan V8-18 :)

Hur ligger ni andra till i veckor? Tips på bra gravid app till iPhone?

• Helhjärtat

Jag är i vecka 5+2 enligt barnmorskan på kliniken. tycker dock att hon räknade lite konstigt så jag tror mer på 5+5 eller nåt sånt.

Följ dina drömmar
Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012