Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Frankie de försökte flytta mig till den 15 juni när Falun beräknat mig till 2 juni, men det protesterade jag emot. Myra är född den 5 juni;))
Rul flytta mig från 3/1 till 8/1 och dottern kom 11/1... Fråga om de verkligen skulle flytta bf pga IVF..."det tar vi ingen hänsyn till, vi mäter lårbenet"...fick jag till svars.
De sa något sånt till mig med men jag sa då att vi vet exakt när hon blev till och då gav hon sig;))
Jag tycker det är tråkigt att de flesta på mvc verkar vara så ouppdaterade på vad ivf innebär. Typ "jag har alltid räknat en graviditet från senaste mens och tänker inte ändra mig". Skulle dom veta mer om vad det är skulle dom kanske vara mer lyhörda till hur man ska tänka då. Tycker överlag att det flesta bm är lite speciella, "Såhär har jag gjort i alla år och ingen kan ändra på det" ungefär. Tänker mycket på vid min X graviditet, ingen lyssnade för det är helt normalt med blödningar och att man har ont i magen, tack och adjö. Ja då trodde man ju att det var ok att blöda från dag 1 till vecka 8 när det brast och att få ilande smärta i magen så man vek sig dubbel av och till. Jaja, ville mest gnälla. :)
Hej härliga lördag! Nu ska jag, sambon och dottern gå på underBARA barn mässan :) det ska bli himla trevligt :) hoppas ni alla underbara tjejer får en skön dag!
Kram
Känns som mina byxor är för små:/
Har haft beiga flytningar idag :( och massa molvärk i ryggen. Hoppas allt står rätt till där inne. Tycker magen bara smällde till igår, är hur stor som helst hela dagen och Inte bara på kvällen.. Svullen och gasig i magen var namnet.
Rosa fjäril jag kan inte heller få igen mina byxor;(. Men jag blir så i början och sen lägger det sig lite. Är ju lite jobbigt oxå när man inte vill visa magen redan!
Helhjärtat så var det ju för mig i förrgår, säkerligen inget att oroa sig för. Tycker att flytningarna har ökat lavinartat sista dagarna.
Nu har illamåendet börjat visa sig rätt ordentligt.
Kan knappt äta nått utan att behöva springa på toa.
Hoppas verkligen inte att det fortsätter såhär hela graviditeten...