• aqua84

Gravid efter IVF i september 2012

Plussade oxå idag...Och har oxå vart i Falun!

• aqua84

Rul flytta mig från 3/1 till 8/1 och dottern kom 11/1... Fråga om de verkligen skulle flytta bf pga IVF..."det tar vi ingen hänsyn till, vi mäter lårbenet"...fick jag till svars.

• aqua84
    caroline 32 skrev 2012-10-12 21:50:47 följande:
    De sa något sånt till mig med men jag sa då att vi vet exakt när hon blev till och då gav hon sig;))

Ok, det gjorde inte denna tant vill jag lova. "Bestämda Britta" typ!!! Ha ha..
  • aqua84
    caroline 32 skrev 2012-10-15 10:42:01 följande:
    Tid för vul 6/11, en oändlighet bort!!

Samma dag som mig! Känns låååångt dit!
  • aqua84

Mådde lite dåligt i helgen, men nu är det inga problem. Känner mej lite "skum" i kroppen bara. Mådde lite dåligt ned dottern, men åt jag ngt gick det över (typ russin, gojibär, saltiner, frukt).

• aqua84
    Rosa fjäril skrev 2012-10-15 15:46:15 följande:
    Var glada att ni inte mår illa!! Jag ligger i soffan och kräks hela tiden är jag inte bättre till kvällen får jag ringa nån och be om hjälp! Hade lika med sonen och fick dropp då:/

Stackare...hoppas det blir bättre!!
  • aqua84

Jag kan inte äta ost!!! Jag som älskar ost!! Smakar ruttet och dött och har eftersmak i flera timmar Så här hade jag aldrig när jag va gravid med dottern..

• aqua84

Va skönt Rosa fjäril att allt såg bra ut! Hoppas pillren hjälper så du slipper må illa jämt! Är lite bortskämd med att knappt känna nåe alls!

Lycka te alla som har vul inom det närmsta!

• aqua84
    gilda3 skrev 2012-10-20 10:57:51 följande:
    Tack alla. Känns verkligen fantastiskt. Doktorn sa också att när det ser så här bra ut är det ovanligt med missfall. Tyckte det var lite optimistiskt sagt, men jag får väl ta det till mig

Så sa de te oss när jag gravid med dottern.
  • aqua84

Välkommen Eirali! Man kan knappt tro'et första gången..med alla år utan resultat...Grattis, det kommer gå bra!

Inga känningar förutom att mat luktar illa när jag tillagar den och blir då illamående...slipper jag göra maten är den ok! Hälsosamtal på freda.

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012