• aqua84

Gravid efter IVF i september 2012

Frankie...Hon kommer vara 2.5 ca när bebis kommer... Så hon kommer väl eg inte åka vagn så länge till..men måste kunna ta mig till och från dagis...tänker att hon åker nog t om är ca 3...

• aqua84

Jag ska söka gravidpenning..med dottern fick jag från v32....Nu har FK själva gjort en ny undersökning ang buller..så troligen jan jag söka från V26...Företaget jag jobbar på gör nu en egen mätning ifall FK skulle opponera sig.

• aqua84

Ok Rosa Fjäril..hoppas det ser bra ut. Våran dotter hade en dubbeltumme men det missades tyvärr.

Vi blev flyttade på RUL med dottern...de sa till mig att de strunta i om jag hade gjort IVF...det va mätningarna som bestämde..

• aqua84

Roligt att det går bra för alla med RUL! Vi ska iväg på tisdag!!! Längtar med spänning!!

• aqua84

Där jag bor får man tyvärr inte göra TUL som rutin vid IVF som en del andra landsting har...synd..

• aqua84

Nickie....En vän till mig hade moderkakan långt ner vid RUL runt v18, men vid TUL v30 hade den vuxit med upp och satt där den skulle!

• aqua84

I möra är det dax för besiktning (rul) av den lilla!! Sååå himla spännande!!!

• aqua84

Hemkommen från besiktningen! Och bebisen gick igenom!!! :-P Allt såg bra ut, den låg så fint så vi fick fina kort! Låg med benen i skräddarställning och vinka åt oss! Blev flyttad till 22/6..

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012