• aqua84

Gravid efter IVF i september 2012

Hemkommen från besiktningen! Och bebisen gick igenom!!! :-P Allt såg bra ut, den låg så fint så vi fick fina kort! Låg med benen i skräddarställning och vinka åt oss! Blev flyttad till 22/6..

• aqua84

Frankie...Jo jag hade 17/6 innan..I Värmlands Landsting går de tydligen på måtten även fast man gjort IVF. Flytta oss 5 dagar med dottern oxå.

Denna va väldigt ivrig att få visa upp sig! Vi kolla ej kön.

Och inga namn heller ännu..

Skönt att allas "besiktningar" gått bra!!

• aqua84

Frankie..Jo att bli bakåtflyttad 5 dar känns väl sådär...men överlever...Har fått 5 extra dagar på mig att fundera över tarmvred..Fick tarmvred med dottern i V 18+5

• aqua84

Frankie..så kul!! Ändra de inte datum på er? För ni hade samma som oss innan vi gjorde RUL?!

• aqua84

Ja det är skumt att vissa landsting ändrar medan andra inte...hmm..Hon gick på huvud och lårbensmått o flytta oss 5 dar..hur som är det ju mest ett riktmärke..men ändå!! Fråga varför de flytta BF även fast vi gjort IVF...det tar vi inte hänsyn till..vi går på måtten! fick jag till svar..ok

• aqua84

Ja precis, ut ska de och ut kommer de!! Får gärna komma tidigare, men helst INTE 17/6..för då fyller yngsta kusinen år..men blir väl då..

• aqua84

Vi tittade på en emmaljunga monkey...kan göras som singel duo vagn och vända sittdelen emot lr från dig..men tycke dottern satt trångt i sittdelen nu...och vad ska hon inte göra om ett halv år då...hon växer ju och inte tala på nästa vinter..nope...Det får bli en babytravel för oss och hoppas att dottern inte vill sitta i vagn när bebisen växt ur liggkorgen så vi kan använda den nuvarande vagnen!

• aqua84

Jag mår bra! Bebis sparkat mkt under dagarna *mys* Har även börjat jobba igen...skööönt att kunna gå och röra sig igen!!!

• aqua84

123 dar kvar! Skicka in min gravidpenningsansökan idag! Så nu är det bara att vänta!! Är bara 5 jobbperioder kvar!!!

• aqua84

Vi har det mesta från dottern.. Ska köpa kläder närmre inpå, dottern lr ju född i januari o denna kommer i juni.. Lite skillnad! Sen ev syskonvagn!

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012