• aqua84

Gravid efter IVF i september 2012

Hoppas den vänder på sig Caroline!

Själv hemkommen efter Vårruset! Gick på 1 timme...Kommer va stel som skrutt i möra..men inga mer/mindre sammandragningar iaf!

• aqua84

Lillflickan...Stort GRATTIS! Hoppas ni alla mår bra och att han växer som han ska!

Tack! Aj, det lät inte kul. Så va det i höstas när jag va sjukskriven för diskbråck..

• aqua84

Har idag plockat ner alla neutrala babykläder i stl 50-56 o tvättat. Sängkläderna är tvättade, bara torka av sängen o höja upp botten..o packa väskan sen är jag redo!

• aqua84

Ny besiktning hos bm idag..Huvvet neråt och ruckbart..Däremot liiite förhöjt blodtryck men inge äggvita i urinen iaf..Nytt besök om 1 vecka för blodtryckskoll + äggvita..Hoppas det gått ner!

• aqua84

Hur går det girls? Va inne till mvc på en extra kontroll idag, då jag hade högre blodtryck sist hos bm, sa hon till att ringa om jag fick huvvevärk..Vilket jag haft i 2 dar nu..men tack o lov va blodtrycket lägre än sist o inget protein i urinen! Har inbokad kontroll i möra..Får se hur det ser ut då..Börjsr fundera på om det verkligen KAN va på G...magen har sjunkit lite så haksbrännan är nästan borta (skönt), men börjar känna av lite värk i höfter/ryggslut...Kanske bara förvärkar..D märks..ALLT inför förlossning är iaf klart nu!!! Bring it on!!

• aqua84

Nyss hemkommen från mvc..bebis nersjunken + fixerad! Bring it on!!! Har däremot ett pendlande blodtryck..Ska in på ny koll på måndag..men ingen äggvita i urinen iaf!

• aqua84

Grattis Nickie!!

Vet ej om jag börjat läcka fostervatten... Satt på knä i dotterns rum nyss o plocka grejer, så bara börja det rinna! Men inget annat..hmm..

Fyller 29 i höst, andra barnet.

• aqua84

En uppdatering...I morse 03.21 föddes vår dotter Lowa. 2835 g lätt o 47 cm kort i v 38 +2.

Allt gick mkt fort. Börja läcka fostervatten vid 9 tiden ( när jag plocka i dotterns rum), vid 10.30 började värkarna. Vi åkte in så vi var vid fl 02.10, var öppen 8 cm och 03.21 var hon ute!

Vi är kvar på barnavdelningen pga att hon fick blodsockerfall. Så nu har hon sockerdropp + sondmatas var annan timme, men i övrigt mår vi bra!

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012