Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Ja man räknar ju efter äp och inte ET. Skulle bara vilja snabbspola några veckor nu.
Ser mkt fram emot 5/11 då vi har vul hos hemortsläkaren :) men på fredag ska vi till mvc på hälsosamtal hos våran bm :)
Behöver känna att det är på riktigt :)
Om jag vore dig skulle jag räkna från äp. Det sa sköterskan i Falun att man alltid ska utgå ifrån, även om hon visste att vissa barnmorskemottagningar räknade från ET iaf. Vilket datum hade du för vul? Då blir det ju bekräftat iaf :)
25/10 har jag tid för vul, bara två veckor kvar! :)
Jag är i vecka 7+0 nu. Ska på vul 19/10
Ja, det här med klumpighet - nu börjar jag också känna igen mig i det. Kopplade inte först, men de senaste dagarna har jag tappat och spillt en del, vilket inte är likt mig. Eller så är det bara för att jag är så trött... Dessutom - och det är lite värre för mig som arbetar vid datorn hela tiden - så skriver jag som en kratta och halkar på tangenterna! Det kortaste mail kan bli en utmaning när jag ni måste rätta mig själv hela tiden. Eller typ ett inlägg som det här... Och att skriva på telefonen ska vi inte tala om
Jag är på 5+3 kanske men jag ska på vul nästa vecka den 18:e ska bli spännande!!
Jag var i måndags v. 7+ 2 så idag borde det väl vara 7+5? har bokat in hos mvc nästa onsdag, ska bli spännande!
Är det någon mer som har huvuvärk? Hoppas att det är normalt, tack och lov inte hela tiden. Kram på er!
Oh vad tidigt du fick VUL. Jag fick inte förrän 29/10. Men jag hoppas de kan se något innan på kontrollerna för överstimuleringen :) Ska dit på måndag igen, men det blir bara 5+4. Lite tidigt. De skulle kolla HCG då också när de ändå tar prover så då får jag se om det ökar i alla fall. Sen blir det nog ytterligare kontroll senare också så får vi se om de kan se något då.
Det här med klumpigheten fick jag nyss smaka på.. Igen. Skulle plocka fram en tårta ur kylen på jobbet och ställde den på bordet. Börjar ta av locket som sitter rätt hårt och råkar ta i lite för hårt och har ner tårtan på golvet, upp och ner! Som tur var va den 2 dagar gammal och halvt uppäten. Men fy vad jag skämdes.