• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • Johanna03

testade positivt imorse och känner en enorm lättnad att det fungerade, samtidigt som jag säkert i likhet med alla får en ny ångest när man plötsligt får veta att man nu har något man kan förlora.. Till skillnad från dom flesta här jag minns från septembertråden failade jag mitt tjuvtest efter bim och testade så svagt på officiell td (fredag) att jag var tvungen att gå och köpa ett digitaltest i helgen för att vara säker. Men håller tummarna för att ett svagt test (veckoindikatorn på digitala säger 1-2 veckor, ÄP var för drygt 3 veckor sedan) inte betyder att ägget inte kämpar på för fullt. haha, det här är världens bästa morgon, fasen vad jag är glad.

• Helhjärtat

Grattis Johanna!!! Välkommen i tråden!

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Måste bara fråga er, om ni trycker lite på magen ner mot blygdbenet är det ömt för er då? Gjorde det imorse för jag ville känna att något finns där men kände absolut ingenting. Tycker det borde ömma runt livmodern. Är så rädd att det inte finns något foster på vul på torsdag. :(

Följ dina drömmar
  • caroline 32

Helhjärtat livmodern ligger nog fortfarande skyddad under bäckenet så det är nog svårt att känna. Såklart kommer allt gå bra!!

• Rosa fjäril

Jag fortsätter med mitt illamående! Idag får jag inte behålla nåt! Igen!!!! Hoppas att det ger sig snart!

• Eirali

Hejsan
    Plussade i morse för första gången i mitt liv efter mååånga års väntan. Helt otroligt roligt, skulle gärna följas åt med er härGlad

• Eirali

Tack så mycket Caroline. Det känns så overkligt ännu på ngt vis ännu, men det är ju högst VERKLIGT.
    Så många minus och så äntligen ett pluss! 

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012