Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Ja, det är helt otroligt :) Att ett hjärta ens kan få plats i en liten människa på 1,6cm :)
På Akkis räknade dom äp som äl btw Så bf blir 2 juni precis som vi trodde :)
Konstigt att hon jag pratade med bara frågade efter datumet för et. Hon måste tänkt fel. Skit imorgon är det min tur att få domen :)
Jaha... Idag är det min "tur" då... Och jag är så nervös att jag troligen kommer skaka som ett asplöv på RMC innan vi blir inkallade Men NÅGON gång måste det ju vara min tur också att få bli mamma... Återkommer med besked, oavsett vad det är ni kommer att få läsa.
Kram på er och tack för att ni finns!
Jag håller tummar och tår för dig idag miqaw!
Håller också tummarna miqaw! Det kommer gå fint. Vilket tid är det dags?
Håller tummarna Miqaw!
Då var man tillbaka i soffan... MYCKET LUGNARE, gladare och med tårar i ögonen av glädje Det finns en liten Knopp på 16,8 mm och precis som Nickie har jag nu då BF 2013-06-02. Nu ska jag bara samla mig och försöka ringa till MVC också för inskrivning och bokning av KUB. Tack för er tummar idag!!!!!
Grattis !!!! Vad härligt Miqaw!!