• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • Nickie

Ja, det är helt otroligt :) Att ett hjärta ens kan få plats i en liten människa på 1,6cm :)

• Nickie

På Akkis räknade dom äp som äl btw Så bf blir 2 juni precis som vi trodde :)

• Helhjärtat

Konstigt att hon jag pratade med bara frågade efter datumet för et. Hon måste tänkt fel. Skit imorgon är det min tur att få domen :)

Följ dina drömmar
  • miqaw

Jaha... Idag är det min "tur" då... Och jag är så nervös att jag troligen kommer skaka som ett asplöv på RMC innan vi blir inkallade Rynkar på näsan Men NÅGON gång måste det ju vara min tur också att få bli mamma... Återkommer med besked, oavsett vad det är ni kommer att få läsa.
    Kram på er och tack för att ni finns! 

• Helhjärtat

Jag håller tummar och tår för dig idag miqaw!

Följ dina drömmar
  • Frankie86
    miqaw skrev 2012-10-24 07:39:52 följande:
    Jaha... Idag är det min "tur" då... Och jag är så nervös att jag troligen kommer skaka som ett asplöv på RMC innan vi blir inkallade Rynkar på näsan Men NÅGON gång måste det ju vara min tur också att få bli mamma... Återkommer med besked, oavsett vad det är ni kommer att få läsa.
    Kram på er och tack för att ni finns! 

Håller mina tummar och tår!
    Skickar dig lite positiv energi!
    Klart du kommer bli mamma. I juni är det ju tänkt :) Kram till dig!
  • miqaw

Då var man tillbaka i soffan... MYCKET LUGNARE, gladare och med tårar i ögonen av glädje Glad Det finns en liten Knopp på 16,8 mm och precis som Nickie har jag nu då BF 2013-06-02. Nu ska jag bara samla mig och försöka ringa till MVC också för inskrivning och bokning av KUB. Tack för er tummar idag!!!!!

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012