Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Grattis till ett till plus!!
Grattis och välkomna, Johanna och Eirali!
Välkomna!! :) Hur mår ni allihopa?
Jag är super nervös inför vul på fredag. Blödningen i onsdags tog ner mig på jorden lite... All molvärk har försvunnit... men ja... vi får se...än har jag inte gett upp helt... :) kramar
Välkommen Eirali! Man kan knappt tro'et första gången..med alla år utan resultat...Grattis, det kommer gå bra!
Inga känningar förutom att mat luktar illa när jag tillagar den och blir då illamående...slipper jag göra maten är den ok! Hälsosamtal på freda.
Tack för påhälsningar och uppmuntrande ord och jättegrattis till er alla på tråden. Vad roligt att det har gått så bra.
Det känns toppen att ha den här tråden och dela med sig och uppmuntra varandra.
Jag håller tummarna för dig, aqua84.
Välkomna alla nya! Kul att tråden utökas!
Här utökas dock bara nervositeten för min del... Har inte haft molvärk på några veckor, brösten ömmar knappt längre... MEN, däremot är jag KONSTANT trött, har värk i ryggen sedan plusset, och ett konstant illamående som gör att jag inte vill äta något och det jag kanske blir sugen på får jag kväljningar av Ja, jo... Jag KAN acceptera detta OM de ser ett fint litet hjärta på onsdag men jag är livrädd för motsatsen
Men men... Jag får försöka hitta hoppet någonstans så jag tar mig till onsdag.
Massor av kramar till er alla!
Klart Miqaw att det finns ett hjärta! Jag ska hålla mina tummar för er som ska göra vul nu i veckan!
Imorgon får jag ringa till läkare nu står jag inte ut längre!!! Allt jag äter dricker kommer upp igen! Hoppas verkligen att ni slipper detta!!
Tack Rosa fjäril och jag ska hålla tummarna för dig också! Är glad att jag i alla fall får i mig vätska, mat är betydligt jobbigare.
Jag tror det är min förra grav som var ofostrig som spökar till det för mig... Vill helst sjukskriva mig från jobbet måndag och tisdag för att bara kunna vara hemma med mitt illamående men nej nej, jag är inte 1000kr- sjuk som vi brukar säga ha ha!
Nattis på er!
Hej
Jag fick tid för vul 26/11, är inte det typ jättesent? Jag är då i v 10. Jag skulle så gärna vilja se att allt är ok så tidigt som möjligt. Undrar om jag ska få be om att komma tidigare.
Lycka till till alla i veckan!
Grattis till alla nya plus :)
Eirali, det känns lite sent. Klliniken vill väl se att det finns ett foster kring v8?
Ring o hör med dom igen om du inte kan få komma tidigare. Längtan blir lång :)
miqaw, spännande med vul. Jag håller tummarna, allt är säkert bra ska du se :) förstår att du får hjärnspöken.
Själv har jag ÄNTLIGEN fått ömma bröst, trodde aldrig jag skulle längta efter det :) nu längtar jag som tusan till vul den 5/1 :)