Helhjärtat skrev 2012-10-01 07:41:04 följande:
Ja visst är det härligt att äntligen få gå över till en gravid-tråd. :) har BIM idag och har hjärtat i halsgropen för jag är så rädd att det ska skita sig idag. Igårkväll kom det en liten blödning med flytningarna och då trodde jag verkligen att nu är det kört så ställde in mig på att börja störtblöda, men nu på morgonen var det bara lite beiget kvar. :) fick ju lika fast lite mindre blod i fredags också. Tror att det är mina slemhinnor som är lite sköra.
Vi kör på det tills annat bevisas! Ringde RMC 07:03 och fick info: Vi kommer ringa dig tjugo i tio... WHAT? De hade haft öppet i tre minuter och jag får tid då????!!! Fasen, vill ju bara skrika ut att vi lyckats!!! Däremot vet knappt några av våra vänner, än mindre anhöriga, att det lyckats. Efter vårt MA är jag LIVRÄDD för att berätta för tidigt. Bor inte i samma stad som mina föräldrar vilket underlättar men vi får se. Jag hoppas kunna hålla mig till v 16 om allt går vägen och "ge" dem det i julklapp istället hi hi.
Vet ni vilken vecka det är man får göra VUL/UL i, är det v 7 eller 8 eller är det olika?