Gravid efter IVF i september 2012
Om ca 10-11 veckor så börjar vi antagligen känna sparkar från bebis.
Det är ju egentligen inte så lång tid om man tänker efter.... Overkligt.. Men jag älskar tanken på det..
Idag är det 9 dagar kvar till Vul för mig, uscha! Med tanke på att jag såg plusset redan 22 september så är 24 oktober väldigt långt fram... Dock har tiden fram tills nu gått skapligt fort men resten blir nog värre.
Har mått fruktansvärt dåligt i helgen och knappt fått sova natten från fredag till lördag... Illamåendet är nog här för att stanna så idag ska jag försöka hitta seaband för att kunna jobba överhuvudtaget...
Har sagt att när jag väl blir gravid ska jag inte klaga... Får nog äta upp det nu ha ha ha!
Hoppas ni har en bra måndag tjejer!!!
Säger bara en sak: Seaband! Jisses, jag mår ju nästan riktigt bra efter inköpet idag på lunchen!!! Får hoppas att det står sig också så jag inte ropar "hej" ännu.
Rosa Fjäril: Kan inte påstå att jag är avis även om vi söker saker att verkligen "ta" på att vi är gravida, men spy, nej tack... Hoppas du får hjälp snart!!!
caroline 32: det är ett åksjukeband man sätter runt handleden som trycker på en specifik punkt och lindrar åksjukan och många gånger även illamående vid graviditet!
Kanske höjde Seband till skyarna liiite för snabbt... Har mått apa hela dagen lång tyvärr... Men samtidigt, jag vet ju inte hur jag hade mått utan heller för den delen.. Vindruvor, salta kex och salta nappar är det som funkar bäst märker jag... Imorgon är det en vecka kvar tills vi vet om det finns något eller ej. Snälla snälla, kan inte tiden RUSA iväg?
Vi är inte alls avis Rosa fjäril, nej då, inte alls ;)
7 dagar idag... och det blir bara värre för varje dag som går... den största oron jag här är att detta är ytterligare en ofostrig graviditet... Nej, oddsen för att det ska bli två gånger i rad är absolut inte stora, men första och enda gången innan denna var så... Har bara det som "referens"... Att dessutom jag mår ok kanske inte gör mig lugnare ha ha ha. Men detta SKA bli bra, det SKA bli bebis i juni!
Då min mor höll på att tjata hål i huvudet om när ska ni börja behandlingen mm bad jag henne sluta fråga för att vi skulle få lugn och ro. Vi hoppas kunna hålla det hemligt fram till julafton, vi bor på olika orter och ses Max en gång i månaden så ett litet paket på köksbordet på julaftons morgon från barnbarnet är vår dröm för att berätta.
Härligt Rosa fjäril!!!!